|
|
Строка 3: |
Строка 3: |
| '''Кодування інформації''' | | '''Кодування інформації''' |
| | | |
- | <br>Ти вже знаєш, що на письмі для позначення звуків використовують букви. Можна сказати, що букви є кодами звуків.<br>[[Тема 10. Які бувають тексти|Тексти]] кодуються за допомогою букв та розділових знаків. При цьому одна й та ж сама інформація може бути закодована по-різному: українською, англійською, російською мовами. Китайські та японські ієрогліфи є символами, якими кодується буква або слово.<br><br>Інформацію можна закодувати у вигляді ребуса. [[Конспект_уроку:_Музичні_ребуси._Поєднання_пісенності,_маршовості_і_танцювальності._Повторення_вивчених_пісень.|Ребус]] - це слово або речення, зображене за допомогою малюнків, цифр, букв та різних знаків.<br>Шарада - це загадка, в якій закодовано слово, що складається з кількох частин. Наприклад:<br>По-перше, прийменник з двох букв відгадай.<br>Будинок за містом до нього додай.<br>В цілому це слово всім дуже знайоме.<br>З ним зустрічались і в класі, і вдома | + | <br>Ти вже знаєш, що на письмі для позначення звуків використовують букви. Можна сказати, що букви є кодами звуків.<br>[[Тема 10. Які бувають тексти|Тексти]] кодуються за допомогою букв та розділових знаків. При цьому одна й та ж сама інформація може бути закодована по-різному: українською, англійською, російською мовами. Китайські та японські ієрогліфи є символами, якими кодується буква або слово.<br><br>Інформацію можна закодувати у вигляді ребуса. [[Конспект уроку: Музичні ребуси. Поєднання пісенності, маршовості і танцювальності. Повторення вивчених пісень.|Ребус]] - це слово або речення, зображене за допомогою малюнків, цифр, букв та різних знаків.<br>Шарада - це загадка, в якій закодовано слово, що складається з кількох частин. Наприклад:<br>По-перше, прийменник з двох букв відгадай.<br>Будинок за містом до нього додай.<br>В цілому це слово всім дуже знайоме.<br>З ним зустрічались і в класі, і вдома |
| | | |
| <br>Тобі потрібно обчислити значення виразу, який знаходиться у лівому верхньому куті екрана. Підведи маму-курку до яйця з відповідним числом. Користуйся для цього клавішами-стрілками. Якщо відповідь правильна, то з яйця вилупиться курчатко, що буде ходити за мамою-куркою. Якщо ти помилишся, то курчатко буде бігати по лужку й шукати маму-курку. | | <br>Тобі потрібно обчислити значення виразу, який знаходиться у лівому верхньому куті екрана. Підведи маму-курку до яйця з відповідним числом. Користуйся для цього клавішами-стрілками. Якщо відповідь правильна, то з яйця вилупиться курчатко, що буде ходити за мамою-куркою. Якщо ти помилишся, то курчатко буде бігати по лужку й шукати маму-курку. |
Строка 51: |
Строка 51: |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] задачі та вправи,самоперевірка | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] задачі та вправи,самоперевірка |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9A%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F._%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B8,_%D0%BB%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%96,_%D0%BA%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%B8 практикуми, лабораторні, кейси] | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9A%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F._%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B8,_%D0%BB%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%96,_%D0%BA%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%B8 практикуми, лабораторні, кейси] |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9A%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F._%D0%A0%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%8C_%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87:_%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9,_%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D0%B9,_%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BC%D0%BF%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9 рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський] |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] домашнє завдання | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] домашнє завдання |
| | | |
Текущая версия на 19:23, 26 декабря 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>>Інформатика: Кодування.
Кодування інформації
Ти вже знаєш, що на письмі для позначення звуків використовують букви. Можна сказати, що букви є кодами звуків. Тексти кодуються за допомогою букв та розділових знаків. При цьому одна й та ж сама інформація може бути закодована по-різному: українською, англійською, російською мовами. Китайські та японські ієрогліфи є символами, якими кодується буква або слово.
Інформацію можна закодувати у вигляді ребуса. Ребус - це слово або речення, зображене за допомогою малюнків, цифр, букв та різних знаків. Шарада - це загадка, в якій закодовано слово, що складається з кількох частин. Наприклад: По-перше, прийменник з двох букв відгадай. Будинок за містом до нього додай. В цілому це слово всім дуже знайоме. З ним зустрічались і в класі, і вдома
Тобі потрібно обчислити значення виразу, який знаходиться у лівому верхньому куті екрана. Підведи маму-курку до яйця з відповідним числом. Користуйся для цього клавішами-стрілками. Якщо відповідь правильна, то з яйця вилупиться курчатко, що буде ходити за мамою-куркою. Якщо ти помилишся, то курчатко буде бігати по лужку й шукати маму-курку.
Для розумників і розумниць
Розкодуй інформацію, яку отримала Ганнуся у записочці. СокоГа соконну сокосю сокоя сокоте сокобе сокові сокота сокою.
Склади ребус або шараду. Закодуй інформацію, яка складалася б з одного речення.
Коди бувають різні
Люди часто користуються кодуванням інформації. Наприклад, військові для збереження секретності під час навчань, спілкуючись у відкритому ефірі, користуються спеціальними кодами. Письменник Конан Дойл написав цікаве оповідання "Танцюючі чоловічки". Його можна знайти й прочитати у книжці "Записки про Шерло-ка Холмса". Автор придумав цікавий спосіб кодування інформації. Замість букв застосовуються чоловічки у різних позах. їх руки й ноги змінюють положення. Здається, що кожен з них виконує веселий танок. За допомогою цього коду передавалась інформація. Американський художник Самюель Морзе придумав новий спосіб кодування. Букви кодувалися за допомогою крапок і тире. Такий код використовувався для телеграфування та радіопередач. Якщо замість крапки поставити цифру 0, замість тире - 1, то слово буде записано за допомогою двох цифр. Працюючи за комп'ютером, ти набираєш на клавіатурі букви, цифри, інші символи. Ця інформація потрапляє в комп'ютер у вигляді кодів і зберігається закодованою. Так цифра 1 перетворюється в 00000001, цифра 3 перетворюється в 00000011, буква Б перетворюється в 10000001 ... У такому коді кожна з цифр 0 або 1 називається біт, а вісім таких цифр утворюють байт. Можна сказати, що кодування - це перетворення інформації для передачі або збереження.
Подивись, як розташовані на клавіатурі букви українського алфавіту, їх порядок розташування не збігається з алфавітним. Зроблено це з міркувань зручності. Ті букви, які частіше використовуються, розташовані ближче до центру. І навпаки, букви, які використовуються нечасто, розташовані ближче до краю. Щоб швидко вводити інформацію з клавіатури, бажано використовувати всі десять пальців. Кожен із пальців відповідає за певні клавіші. Наприклад, для клавіш, розташованих у середньому ряді клавіатури, існує відповідність, зображена на малюнку.
Для розумників і розумниць
Прочитай. икяз од єваКи ведедо; наділлю боюсо сьве тсві шаєкрапри;
Закодуй прислів'я. Хліб - всьому голова. Книга вчить, як на світі жить.
Вибирання листів із поштової скриньки здійснюється 5 разів на день через рівні проміжки часу. Знайди проміжки, якщо перший раз листи виймали о 7.00 ранку, а останній о 19.00.
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я.Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Підручники скачати безкоштовно, онлайн уроки інформатики, реферати, домашнє завдання запитання та відповіді
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|