Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 6 клас>>Інформатика: Процедури Процедури
Опусти хвостик Вперед на 50 Вправо на 90 Вперед на 50 Вліво на 45 Назад на 70 Підніми хвостик На всіх попередніх мал юнках відстані між рівними об'єктами були рівні, тому й команди переходу від одного об'єкта до іншого теж були однакові і могли бути включені до циклу. На цьому ж малюнку ситуація принципово інша. Відстані між трикутниками різні, тому й команди переходу від одного трикутника до іншого теж будуть різні, а значить, вони не можуть бути включені до циклу. Щоб спростити запис такого алгоритму, команди, що повинні повторюватись, виносять в окрему частину і дають їй ім'я. Таку частину алгоритму називають процедурою. Для наведеного малюнка процедура для малювання прямокутного трикутника ПрямТр виглядатиме так:
Проц ПрямТр
Якщо алгоритм містить процедуру, то його запис розпочинається із запису цієї процедури. Запис процедури розпочинається зрядка заголовка, який має вигляд Проц ім'я процедури. У наступному рядку записується спеціальне слово Початок, далі йдуть команди, що входять до процедури, і закінчується запис процедури спеціальним словом Кінець Після цього записуються команди основної частини алгоритму.
Проц РівнТр Початок Опусти хвостик Повтори 3 рази [ Вправо на 120 Кінець
Початок Опусти хвостик Повтори 4 рази Вправо на 90 Кінець РівнТр Вліво на 90 РівнТр Вправо на 60 Вперед на 55 Вліво на 90 Квадрат Вправо на 90 Вперед на 60 Вліво на 60 РівнТр Вправо на 60 Вперед на 65 Вліво на 90 Так, наприклад, якщо па малюнку один рівносторонній трикутник, один рівнобедрений прямокутний трикутник і один прямокутник, то можна скласти три процедури для малювання кожного З цих об'єктів, а в основній частині алгоритму викликати їх однією командою і переходити до малювання наступного об'єкта. Такий підхід до складання алгоритму називається процедурним. Алгоритм з процедурами значно легше сприймається, в ньому легше, при потребі, шукати помилки. Це дає змогу створити бібліотеку процедур малювання найбільш поширених об'єктів і використовувати її для складання різноманітних алгоритмів.
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я. Інформатика 6 клас Вислано читачаму з інтернет-сайту
Зміст уроку конспект уроку і опорний каркас презентація уроку акселеративні методи та інтерактивні технології закриті вправи (тільки для використання вчителями) оцінювання Практика задачі та вправи,самоперевірка практикуми, лабораторні, кейси рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський домашнє завдання Ілюстрації ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа реферати фішки для допитливих шпаргалки гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати Доповнення зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ) підручники основні і допоміжні тематичні свята, девізи статті національні особливості словник термінів інше Тільки для вчителів ідеальні уроки календарний план на рік методичні рекомендації програми обговорення
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум. |
Авторські права | Privacy Policy |FAQ | Партнери | Контакти | Кейс-уроки
© Автор системы образования 7W и Гипермаркета Знаний - Владимир Спиваковский
При использовании материалов ресурса
ссылка на edufuture.biz обязательна (для интернет ресурсов -
гиперссылка).
edufuture.biz 2008-© Все права защищены.
Сайт edufuture.biz является порталом, в котором не предусмотрены темы политики, наркомании, алкоголизма, курения и других "взрослых" тем.
Ждем Ваши замечания и предложения на email:
По вопросам рекламы и спонсорства пишите на email: