KNOWLEDGE HYPERMARKET


ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР Corel Draw

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 6 клас>>Інформатика: Графічний редактор CorelDraw

Графічний редактор CorelDraw


1. Для чого призначені графічні редактори? З яким графічним редактором ви працювали?
2. З якими іншими редакторами, крім графічних, ви працювали? Для чого вони призначені?
3. Назвіть  об'єкти вікон  та іх призначення?


Об'єкти вікна CorelDraw

Комп'ютерна графіка — один з найпопулярніших напрямків використання інформаційних технологій. Комп'ютерні малюнки створюють не тільки професійні художники та дизайнери, а й звичайні користувачі. За допомогою графічних редакторів ви маєте можливість втілити будь-яку свою фантазію у вигляді графічних об'єктів.
Ви розпочинаєте вивчення графічного редактора CorelDraw, можливості якого значно більші ніж у графічного редактора Рaint.

При завантаженні CorelDraw відкривається вікно Добро пожаловать, яке дозволяє відкрити вікно з:
- чистим аркушем (Новий);
- малюнком, що був збережений у файлі (Открыть);
- одним з останніх малюнків, з яким працювали в редакторі (Последний);
- одним із стандартних шаблонів малюнка (Новый по шаблону).
Основну частину вікна CorelDraw займає робоче поле. У центрі робочого поля — прямокутник з тінню. Це — робоча сторінка, на якій ви будете створювати зображення.

Ви можете створювати або тимчасово зберігати допоміжні зображення і за межами робочої сторінки, однак вони не будуть друкуватися. За замовчуванням сторінка має розміри 210 мм на 297 мм (формат аркуша А4).

Над робочим полем, за замовчуванням, розташовані:
- рядок меню, кожне з яких містить команди та пункти підменю;
- стандартна панель інструментів, за допомогою яких можна виконувати команди відкриття і збереження файлів, друку, копіювання, відміни останньої дії тощо;
- панель властивостей, кнопки і поля якої дозволяють змінювати розміри об'єктів, їхнє розташування, кут повороту, встановлені спецефекти.
У правій частині вікна вертикально розміщена палітра кольорів, а у лівій — панель інструментів для малювання.
Справа та знизу розміщені вертикальна і горизонтал ьна смуги прокрутки, які служать для перегляду зображення, що знаходиться поза межами видимої частини робочої сторінки.
Зліва від горизонтальної смуги прокрутки розташовані ярлики сторінок, а також кнопки переходу з однієї сторінки на іншу та вставки додаткових сторінок.
У нижній частині вікна знаходиться рядок стану, що містить допоміжну інформацію для користувача.

При необхідності розміри робочої сторінки можна змінити. Для цього в меню Макет потрібно вибрати команду Параметри страницы і в діалоговому вікні Параметры на вкладці Размер змінити ширину і висоту аркуша. Там же можна встановити режим горизонтального або вертикального (Альбомная, Книжная) розташування робочої сторінки.

Команди меню Файл
Створені малюнки можна зберегти на зовнішньому носії. Для цього використовуються команди Сохранить і Сохранить как меню Файл. За замовчуванням, графічний редактор СorelDraw. зберігає малюнки у файлах з розширенням імені сdr. Потім їх можна використовувати при створенні інших зображень.
Крім того, меню Файл містить команди:

відкриття нового вікна редактора з чистим аркушем;

відкриття нового вікна редактора для створення малюнків на основі шаблонів;

відкриття нового вікна редактора із завантаженням до нього існуючого малюнка з файла;

закриття поточного вікна;
закриття всіх вікон редактора;
 імпорту малюнка з існуючого файла як фрагмента поточного малюнка;
 друку малюнка та інші.

Практична робота
1. Завантажте графічний редактор СоrelDraw.
2. Встановіть нові розміри робочої сторінки: А5, АЗ, Letter, 120 мм на 180 мм.
3. Встановіть альбомне розташування робочої сторінки.
4. Додайте те 2 сторінки.
5. Відкрийте у вікні редактора малюнок з файла, ім'я і розташування якого вкаже вчитель.
6. Відкрийте вікно редактора для створення малюнка на основі шаблонів. Продивіться список стандартних шаблонів. Виберіть один із них. Збережіть малюнок у вашій власній папці з іменем Малюнок1.
7. Закрийте всі вікна графічного редактора.

Запитання та завдання
1. Наведіть приклади використання комп'ютерної графіки.
2. Назвіть об'єкти вікна графічного редактора СоrelDraw і поясніть їхнє призначення.
3. Назвіть розглянуті команди меню Файл графічного редактора СоrelDraw та поясніть їхнє призначення.


Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я. Інформатика 6 клас

Вислано читачаму з інтернет-сайту


Конспекти, підручники онлайн, вся шкільна программа онлайн

Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення


Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.

Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.