|
|
Строка 11: |
Строка 11: |
| <br>Склади ребус або шараду. Закодуй інформацію, яка складалася б з одного речення. | | <br>Склади ребус або шараду. Закодуй інформацію, яка складалася б з одного речення. |
| | | |
- | <br> | + | <br> |
| | | |
| КОДИ БУВАЮТЬ РІЗНІ<br>Люди часто користуються кодуванням інформації.<br>Наприклад, військові для збереження секретності під час навчань, спілкуючись у відкритому ефірі, користуються спеціальними кодами.<br>Письменник Конан Дойл написав цікаве оповідання "Танцюючі чоловічки". Його можна знайти й прочитати у книжці "Записки про Шерло-ка Холмса". Автор придумав цікавий спосіб кодування інформації. Замість букв застосовуються чоловічки у різних позах. їх руки й ноги змінюють положення. Здається, що кожен з них виконує веселий танок. За допомогою цього коду передавалась інформація.<br>Американський художник Самюель Морзе придумав новий спосіб кодування. Букви кодувалися за допомогою крапок і тире. Такий код використовувався для телеграфування та радіопередач.<br>Якщо замість крапки поставити цифру 0, замість тире - 1, то слово буде записано за допомогою двох цифр.<br>Працюючи за комп'ютером, ти набираєш на клавіатурі букви, цифри, інші символи. Ця інформація потрапляє в комп'ютер у вигляді кодів і зберігається закодованою.<br>Так цифра 1 перетворюється в 00000001, цифра 3 перетворюється в 00000011, буква Б перетворюється в 10000001 ...<br>У такому коді кожна з цифр 0 або 1 називається біт, а вісім таких цифр утворюють байт.<br>Можна сказати, що кодування - це перетворення інформації для передачі або збереження. | | КОДИ БУВАЮТЬ РІЗНІ<br>Люди часто користуються кодуванням інформації.<br>Наприклад, військові для збереження секретності під час навчань, спілкуючись у відкритому ефірі, користуються спеціальними кодами.<br>Письменник Конан Дойл написав цікаве оповідання "Танцюючі чоловічки". Його можна знайти й прочитати у книжці "Записки про Шерло-ка Холмса". Автор придумав цікавий спосіб кодування інформації. Замість букв застосовуються чоловічки у різних позах. їх руки й ноги змінюють положення. Здається, що кожен з них виконує веселий танок. За допомогою цього коду передавалась інформація.<br>Американський художник Самюель Морзе придумав новий спосіб кодування. Букви кодувалися за допомогою крапок і тире. Такий код використовувався для телеграфування та радіопередач.<br>Якщо замість крапки поставити цифру 0, замість тире - 1, то слово буде записано за допомогою двох цифр.<br>Працюючи за комп'ютером, ти набираєш на клавіатурі букви, цифри, інші символи. Ця інформація потрапляє в комп'ютер у вигляді кодів і зберігається закодованою.<br>Так цифра 1 перетворюється в 00000001, цифра 3 перетворюється в 00000011, буква Б перетворюється в 10000001 ...<br>У такому коді кожна з цифр 0 або 1 називається біт, а вісім таких цифр утворюють байт.<br>Можна сказати, що кодування - це перетворення інформації для передачі або збереження. |
Строка 23: |
Строка 23: |
| <br>Вибирання листів із поштової скриньки здійснюється 5 разів на день через рівні проміжки часу. Знайди проміжки, якщо перший раз листи виймали о 7.00 ранку, а останній о 19.00. | | <br>Вибирання листів із поштової скриньки здійснюється 5 разів на день через рівні проміжки часу. Знайди проміжки, якщо перший раз листи виймали о 7.00 ранку, а останній о 19.00. |
| | | |
- | <br> | + | <br> |
| | | |
- | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас<br>'' | + | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас<br>'' |
| | | |
- | ''Вислано читачаму з сайту''<br> | + | ''Вислано читачаму з сайту''<br> |
| | | |
| <br><sub>[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Підручники скачати]] безкоштовно, онлайн уроки інформатики, реферати, домашнє завдання запитання та відповіді</sub> | | <br><sub>[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Підручники скачати]] безкоштовно, онлайн уроки інформатики, реферати, домашнє завдання запитання та відповіді</sub> |
| | | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості | + | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] виділити головне в уроці - опорний каркас [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/nichego-sebe-uroki/ нічого собі уроки] | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку і опорний каркас |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] відеокліпи [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] нова система освіти | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] презентація уроку |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] вправи на пошук інформації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] підручники основні допоміжні
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] гумор, притчі, приколи, приказки, цитати [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] презентація уроку
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] додаткові доповнення [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] оцінювання |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] домашнє завдання [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] речовки та вікторизми
| + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] задачі та вправи (рішення та відповіді) [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] риторичні питання від учнів
| + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності звичайний І | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] знайди інформацію сам [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності високий ІІ | + | |
| | | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності олімпійський III | + | '''<u>Практика</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] ілюстрації, графіки, таблиці [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] самоперевірка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] задачі та вправи,самоперевірка |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] інтерактивні технології [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] система оцінювання | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] практикуми, лабораторні, кейси |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] календарний план на рік [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] скласти пазл з різних частин інформації | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] кейси та практикуми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] словник термінів | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] домашнє завдання |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] комікси [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] статті | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ коментарі та обговорення] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята | + | '''<u>Ілюстрації</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тести | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] фішки для допитливих |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалки |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати |
| + | |
| + | '''<u>Доповнення</u>''' |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ) |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] підручники основні і допоміжні |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята, девізи |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] статті |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] національні особливості |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] словник термінів |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] інше |
| + | |
| + | '''<u>Тільки для вчителів</u>''' |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] календарний план на рік |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] програми |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] |
| | | |
| <br>Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. | | <br>Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
| | | |
| Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. | | Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. |
Версия 13:57, 19 октября 2009
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>>Інформатика: Кодування.
КОДУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ
Ти вже знаєш, що на письмі для позначення звуків використовують букви. Можна сказати, що букви є кодами звуків. Тексти кодуються за допомогою букв та розділових знаків. При цьому одна й та ж сама інформація може бути закодована по-різному: українською, англійською, російською мовами. Китайські та японські ієрогліфи є символами, якими кодується буква або слово.
Інформацію можна закодувати у вигляді ребуса. Ребус - це слово або речення, зображене за допомогою малюнків, цифр, букв та різних знаків. Шарада - це загадка, в якій закодовано слово, що складається з кількох частин. Наприклад: По-перше, прийменник з двох букв відгадай. Будинок за містом до нього додай. В цілому це слово всім дуже знайоме. З ним зустрічались і в класі, і вдома
Тобі потрібно обчислити значення виразу, який знаходиться у лівому верхньому куті екрана. Підведи маму-курку до яйця з відповідним числом. Користуйся для цього клавішами-стрілками. Якщо відповідь правильна, то з яйця вилупиться курчатко, що буде ходити за мамою-куркою. Якщо ти помилишся, то курчатко буде бігати по лужку й шукати маму-курку.
ДЛЯ РОЗУМНИКІВ І РОЗУМНИЦЬ Розкодуй інформацію, яку отримала Ганнуся у записочці. СокоГа соконну сокосю сокоя сокоте сокобе сокові сокота сокою.
Склади ребус або шараду. Закодуй інформацію, яка складалася б з одного речення.
КОДИ БУВАЮТЬ РІЗНІ Люди часто користуються кодуванням інформації. Наприклад, військові для збереження секретності під час навчань, спілкуючись у відкритому ефірі, користуються спеціальними кодами. Письменник Конан Дойл написав цікаве оповідання "Танцюючі чоловічки". Його можна знайти й прочитати у книжці "Записки про Шерло-ка Холмса". Автор придумав цікавий спосіб кодування інформації. Замість букв застосовуються чоловічки у різних позах. їх руки й ноги змінюють положення. Здається, що кожен з них виконує веселий танок. За допомогою цього коду передавалась інформація. Американський художник Самюель Морзе придумав новий спосіб кодування. Букви кодувалися за допомогою крапок і тире. Такий код використовувався для телеграфування та радіопередач. Якщо замість крапки поставити цифру 0, замість тире - 1, то слово буде записано за допомогою двох цифр. Працюючи за комп'ютером, ти набираєш на клавіатурі букви, цифри, інші символи. Ця інформація потрапляє в комп'ютер у вигляді кодів і зберігається закодованою. Так цифра 1 перетворюється в 00000001, цифра 3 перетворюється в 00000011, буква Б перетворюється в 10000001 ... У такому коді кожна з цифр 0 або 1 називається біт, а вісім таких цифр утворюють байт. Можна сказати, що кодування - це перетворення інформації для передачі або збереження.
Подивись, як розташовані на клавіатурі букви українського алфавіту, їх порядок розташування не збігається з алфавітним. Зроблено це з міркувань зручності. Ті букви, які частіше використовуються, розташовані ближче до центру. І навпаки, букви, які використовуються нечасто, розташовані ближче до краю. Щоб швидко вводити інформацію з клавіатури, бажано використовувати всі десять пальців. Кожен із пальців відповідає за певні клавіші. Наприклад, для клавіш, розташованих у середньому ряді клавіатури, існує відповідність, зображена на малюнку.
ДЛЯ РОЗУМНИКІВ І РОЗУМНИЦЬ Прочитай. икяз од єваКи ведедо; наділлю боюсо сьве тсві шаєкрапри;
Закодуй прислів'я. Хліб - всьому голова. Книга вчить, як на світі жить.
Вибирання листів із поштової скриньки здійснюється 5 разів на день через рівні проміжки часу. Знайди проміжки, якщо перший раз листи виймали о 7.00 ранку, а останній о 19.00.
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Підручники скачати безкоштовно, онлайн уроки інформатики, реферати, домашнє завдання запитання та відповіді
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|