|
|
Строка 9: |
Строка 9: |
| <br>Поміркуй, чи обробляється інформація тваринами, рослинами? | | <br>Поміркуй, чи обробляється інформація тваринами, рослинами? |
| | | |
- | <br> | + | <br> |
| | | |
| ПРОЦЕСОР<br>Олесь захворів. Коли він уже почав одужувати, Ганнуся прийшла провідати його. Він дуже зрадів і закидав дівчинку запитаннями. І перше з них: "Що цікавого було на моєму улюбленому уроці в комп'ютерному класі?"<br>- Скажи, Олесю, - запитала Ганнуся, - який пристрій є одним з найважливіших у комп'ютері?<br>- Звичайно ж, це миша! - впевнено відповів Олесь.<br>- Ні. От якщо миші не буде, ти можеш скористатися клавіатурою, -відповіла дівчинка.<br>- Тоді - клавіатура!<br>- Клавіатуру іноді може замінити миша.<br>- Ой, Ганнусю! То скажи вже сама, -вигукнув Олесь.<br>- Ти ж знаєш, Олесю, що роботою комп'ютера керують програми. Так ось, процесор - це пристрій, який ці програми виконує. Тому без процесора комп'ютер працювати не може. Саме в процесорі перетворюється і обробляється інформація, наприклад, виконуються всі арифметичні дії.<br>- Я зрозумів, процесор не можна нічим замінити, - сказав Олесь.<br>Сьогодні ти продовжиш тренування на клавіатурному тренажері.<br>Ти будеш вводити числа, малі й великі літери, розділові знаки та інші символи.<br>Натискаючи на клавіші, використовуй усі десять пальців. Відповідність клавіш і пальців можна подивитися на малюнку попереднього уроку.<br>Дотримання правил натискання на клавіші відповідними пальцями дозволяє вводити текст з високою швидкістю, значно швидше, ніж людина пише на папері. | | ПРОЦЕСОР<br>Олесь захворів. Коли він уже почав одужувати, Ганнуся прийшла провідати його. Він дуже зрадів і закидав дівчинку запитаннями. І перше з них: "Що цікавого було на моєму улюбленому уроці в комп'ютерному класі?"<br>- Скажи, Олесю, - запитала Ганнуся, - який пристрій є одним з найважливіших у комп'ютері?<br>- Звичайно ж, це миша! - впевнено відповів Олесь.<br>- Ні. От якщо миші не буде, ти можеш скористатися клавіатурою, -відповіла дівчинка.<br>- Тоді - клавіатура!<br>- Клавіатуру іноді може замінити миша.<br>- Ой, Ганнусю! То скажи вже сама, -вигукнув Олесь.<br>- Ти ж знаєш, Олесю, що роботою комп'ютера керують програми. Так ось, процесор - це пристрій, який ці програми виконує. Тому без процесора комп'ютер працювати не може. Саме в процесорі перетворюється і обробляється інформація, наприклад, виконуються всі арифметичні дії.<br>- Я зрозумів, процесор не можна нічим замінити, - сказав Олесь.<br>Сьогодні ти продовжиш тренування на клавіатурному тренажері.<br>Ти будеш вводити числа, малі й великі літери, розділові знаки та інші символи.<br>Натискаючи на клавіші, використовуй усі десять пальців. Відповідність клавіш і пальців можна подивитися на малюнку попереднього уроку.<br>Дотримання правил натискання на клавіші відповідними пальцями дозволяє вводити текст з високою швидкістю, значно швидше, ніж людина пише на папері. |
| | | |
- | <br> <u>Для розумників і розумниць</u><br><br>Трійка коней проскакала 30 км. Скільки кілометрів проскакав кожен кінь?<br><br>Коли кожна дитина сіла на окремий стілець, то вільних місць не залишилося, а сума кількості ніг дітей і ніжок стільців дорівнювала 42. Скільки було стільців і скільки дітей?<br> | + | <br> <u>Для розумників і розумниць</u><br><br>Трійка коней проскакала 30 км. Скільки кілометрів проскакав кожен кінь?<br><br>Коли кожна дитина сіла на окремий стілець, то вільних місць не залишилося, а сума кількості ніг дітей і ніжок стільців дорівнювала 42. Скільки було стільців і скільки дітей?<br> |
| | | |
- | <br> | + | <br> |
| | | |
- | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас<br>'' | + | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас<br>'' |
| | | |
- | ''Вислано читачаму з сайту''<br> | + | ''Вислано читачаму з сайту''<br> |
| | | |
| <br><sub>Вся шкільна програма онлайн, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|безкоштовні підручники]] з інформатики, конспекти уроків, питання та відповіді.</sub> | | <br><sub>Вся шкільна програма онлайн, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|безкоштовні підручники]] з інформатики, конспекти уроків, питання та відповіді.</sub> |
| | | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості | + | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] виділити головне в уроці - опорний каркас [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/nichego-sebe-uroki/ нічого собі уроки] | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку і опорний каркас |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] відеокліпи [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] нова система освіти | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] презентація уроку |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] вправи на пошук інформації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] підручники основні допоміжні
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] гумор, притчі, приколи, приказки, цитати [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] презентація уроку
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] додаткові доповнення [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] оцінювання |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] домашнє завдання [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] речовки та вікторизми
| + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] задачі та вправи (рішення та відповіді) [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] риторичні питання від учнів
| + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності звичайний І | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] знайди інформацію сам [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності високий ІІ | + | |
| | | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності олімпійський III | + | '''<u>Практика</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] ілюстрації, графіки, таблиці [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] самоперевірка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] задачі та вправи,самоперевірка |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] інтерактивні технології [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] система оцінювання | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] практикуми, лабораторні, кейси |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] календарний план на рік [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] скласти пазл з різних частин інформації | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] кейси та практикуми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] словник термінів | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] домашнє завдання |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] комікси [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] статті | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ коментарі та обговорення] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята | + | '''<u>Ілюстрації</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тести | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] фішки для допитливих |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалки |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати |
| + | |
| + | '''<u>Доповнення</u>''' |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ) |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] підручники основні і допоміжні |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята, девізи |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] статті |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] національні особливості |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] словник термінів |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] інше |
| + | |
| + | '''<u>Тільки для вчителів</u>''' |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] календарний план на рік |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] програми |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] |
| | | |
| <br>Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. | | <br>Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
| | | |
| Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. | | Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. |
Версия 13:57, 19 октября 2009
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>>Інформатика: Обробка інформації. Процесор.
ОБРОБКА ІНФОРМАЦІЇ
Із того часу, як людина почала мислити, вона почала обробляти інформацію. Ганнуся спостережлива. Якщо дим від труби стелиться над землею і ластівки дуже низько літають, то слід чекати дощової погоди. Поміркувавши, тобто обробивши цю інформацію, вона вирішила не фарбувати паркан. Міркуючи над розв'язанням задачі, Елзік обробляє інформацію, яка міститься в умові задачі, і ту, яка міститься в його пам'яті. Арифметичний вираз, що вводиться в калькулятор, - це вхідна інформація. Обчислення, що відбувається у калькуляторі, - це обробка інформації. Результат, який отримаємо після обробки інформації, - це вихідна інформація. Отже, інформація може оброблятися як людиною, так і різними приладами. Можна сказати, що комп'ютер - це прилад, створений людиною для обробки, збереження, передавання інформації. Комп'ютер дозволяє обробляти інформацію дуже швидко і безпомилково. Тому він є надійним помічником людини у праці, навчанні, розвагах тощо.
Розглянь усі ряди клавіш на клавіатурі. Для кожного з них існує відповідність між клавішами та пальцями рук.
Для розумників і розумниць
Знайди пропущене слово за аналогією. БУГОР (РОСА) КОСА ВІНИК ( ... )ЗАЇВ
Поміркуй, чи обробляється інформація тваринами, рослинами?
ПРОЦЕСОР Олесь захворів. Коли він уже почав одужувати, Ганнуся прийшла провідати його. Він дуже зрадів і закидав дівчинку запитаннями. І перше з них: "Що цікавого було на моєму улюбленому уроці в комп'ютерному класі?" - Скажи, Олесю, - запитала Ганнуся, - який пристрій є одним з найважливіших у комп'ютері? - Звичайно ж, це миша! - впевнено відповів Олесь. - Ні. От якщо миші не буде, ти можеш скористатися клавіатурою, -відповіла дівчинка. - Тоді - клавіатура! - Клавіатуру іноді може замінити миша. - Ой, Ганнусю! То скажи вже сама, -вигукнув Олесь. - Ти ж знаєш, Олесю, що роботою комп'ютера керують програми. Так ось, процесор - це пристрій, який ці програми виконує. Тому без процесора комп'ютер працювати не може. Саме в процесорі перетворюється і обробляється інформація, наприклад, виконуються всі арифметичні дії. - Я зрозумів, процесор не можна нічим замінити, - сказав Олесь. Сьогодні ти продовжиш тренування на клавіатурному тренажері. Ти будеш вводити числа, малі й великі літери, розділові знаки та інші символи. Натискаючи на клавіші, використовуй усі десять пальців. Відповідність клавіш і пальців можна подивитися на малюнку попереднього уроку. Дотримання правил натискання на клавіші відповідними пальцями дозволяє вводити текст з високою швидкістю, значно швидше, ніж людина пише на папері.
Для розумників і розумниць
Трійка коней проскакала 30 км. Скільки кілометрів проскакав кожен кінь?
Коли кожна дитина сіла на окремий стілець, то вільних місць не залишилося, а сума кількості ніг дітей і ніжок стільців дорівнювала 42. Скільки було стільців і скільки дітей?
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Вся шкільна програма онлайн, безкоштовні підручники з інформатики, конспекти уроків, питання та відповіді.
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|