|
|
Строка 15: |
Строка 15: |
| ''' Поняття алгоритму'''<br> Тема 24. [[Графічний редактор Paint|Графічний редактор Paint]].<br> Тема 25. [[Графічний редактор Paint. Геометричні тіла|Графічний редактор Paint. Геометричні тіла.]]<br> Тема 26. [[Тема 25. Поняття команди.|Поняття команди.]] [[Тема 26. Команди.|Команди. ]]<br> Тема 27. [[Тема 27. Виконавці.|Виконавці.]]<br> Тема 28. [[Тема 28. Поняття алгоритму.|Поняття алгоритму. ]]<br> Тема 29. [[Тема 29. Складання алгоритмів для виконавців.|Складання алгоритмів для виконавців.]]<br> Тема 30. [[Тема 30. Складання алгоритмів для виконавців (вправи).|Складання алгоритмів для виконавців (вправи).]]<br>Тема 31. [[Тема 31. Ханойська вежа.|Ханойська вежа.]] | | ''' Поняття алгоритму'''<br> Тема 24. [[Графічний редактор Paint|Графічний редактор Paint]].<br> Тема 25. [[Графічний редактор Paint. Геометричні тіла|Графічний редактор Paint. Геометричні тіла.]]<br> Тема 26. [[Тема 25. Поняття команди.|Поняття команди.]] [[Тема 26. Команди.|Команди. ]]<br> Тема 27. [[Тема 27. Виконавці.|Виконавці.]]<br> Тема 28. [[Тема 28. Поняття алгоритму.|Поняття алгоритму. ]]<br> Тема 29. [[Тема 29. Складання алгоритмів для виконавців.|Складання алгоритмів для виконавців.]]<br> Тема 30. [[Тема 30. Складання алгоритмів для виконавців (вправи).|Складання алгоритмів для виконавців (вправи).]]<br>Тема 31. [[Тема 31. Ханойська вежа.|Ханойська вежа.]] |
| | | |
- | Тема 32. Підсумковий урок.<br> <br> <br> | + | Тема 32. [[Підсумковий урок (3 клас)|Підсумковий урок]].<br> <br> <br> |
| | | |
| <br> | | <br> |
Версия 11:28, 29 апреля 2010
Планування уроків інформатика 3 клас
Вступ
Тема 1. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі.
Робота з розвиваючою програмою. Тема 2. Основні поняття файлової системи . Тема 3. Як підготувати комп’ютер до роботи. Поняття про операційну систему. Тема 4. Операційна система Windows. Вікна. Тема 5. Робота з Калькулятором і вікнами.
Інформація. Тема 6. Інформація. Тема 7. Інформаційні процеси (повторення) Тема 8. Місце і способи збереження інформації. Тема 9. Пам’ять. Тема 10. Робота з програмами в підтримку навчальних предметів. Тема 11. Робота з програмами в підтримку навчальних предметів. Тема 12. Передача інформації. Тема 13. Кодування. Тема 14. Обробка інформації Тема 15. Процесор. Тема 16. Клавіатурний тренажер. Тема 17. Узагальнюючий урок Тема 18. Підсумковий урок за І семестр. Текстовий редактор WordPad Тема 19. Текст. Типи текстів. Тема 20. Тема, заголовок, будова тексту, абзац. Тема 21. Робота в текстовому редакторі WordPad Тема 22. Робота в текстовому редакторі WordPad (повторення) Тема 23. Запис тексту на диск.
Поняття алгоритму Тема 24. Графічний редактор Paint. Тема 25. Графічний редактор Paint. Геометричні тіла. Тема 26. Поняття команди. Команди. Тема 27. Виконавці. Тема 28. Поняття алгоритму. Тема 29. Складання алгоритмів для виконавців. Тема 30. Складання алгоритмів для виконавців (вправи). Тема 31. Ханойська вежа.
Тема 32. Підсумковий урок.
Повний перелік предметів зі шкільної програми: англійська мова, інформатика, математика...
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
|