KNOWLEDGE HYPERMARKET


Обробка інформації. Процесор.
Строка 1: Строка 1:
'''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]&gt;&gt;[[Інформатика|Інформатика]]&gt;&gt;[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]&gt;&gt;Інформатика: Процесор.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок на Тему, Обробка інформації. Процесор.</metakeywords>  
'''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]&gt;&gt;[[Інформатика|Інформатика]]&gt;&gt;[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]&gt;&gt;Інформатика: Процесор.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок на Тему, Обробка інформації. Процесор.</metakeywords>  
-
'''Процесор''' <br> Олесь захворів. Коли він уже почав одужувати, Ганнуся прийшла провідати його. Він дуже зрадів і закидав дівчинку запитаннями. І перше з них: ''"Що цікавого було на моєму улюбленому уроці в комп'ютерному класі?"''<br>- Скажи, Олесю, - запитала Ганнуся, - який пристрій є одним з найважливіших у комп'ютері?<br>- Звичайно ж, це миша! - впевнено відповів Олесь.<br>- Ні. От якщо миші не буде, ти можеш скористатися клавіатурою, - відповіла дівчинка.<br>- Тоді - клавіатура!<br>- Клавіатуру іноді може замінити миша.<br>- Ой, Ганнусю! То скажи вже сама, -вигукнув Олесь.<br>- Ти ж знаєш, Олесю, що роботою комп'ютера керують програми. Так ось, процесор - це пристрій, який ці програми виконує. Тому без процесора комп'ютер працювати не може. Саме в процесорі перетворюється і обробляється&nbsp; [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F. інформація], наприклад, виконуються всі арифметичні дії.<br>- Я зрозумів, процесор не можна нічим замінити, - сказав Олесь.<br>Сьогодні ти продовжиш тренування на&nbsp;[[Клавіатурний_тренажер.|клавіатурному тренажері.]]<br>Ти будеш вводити числа, малі й великі літери, розділові знаки та інші символи.<br>Натискаючи на клавіші, використовуй усі десять пальців. Відповідність клавіш і пальців можна подивитися на малюнку попереднього уроку.<br>Дотримання правил натискання на клавіші відповідними пальцями дозволяє вводити текст з високою швидкістю, значно швидше, ніж людина пише на папері.  
+
'''Процесор''' <br> Олесь захворів. Коли він уже почав одужувати, Ганнуся прийшла провідати його. Він дуже зрадів і закидав дівчинку запитаннями. І перше з них: ''"Що цікавого було на моєму улюбленому уроці в комп'ютерному класі?"''<br>- Скажи, Олесю, - запитала Ганнуся, - який пристрій є одним з найважливіших у комп'ютері?<br>- Звичайно ж, це миша! - впевнено відповів Олесь.<br>- Ні. От якщо миші не буде, ти можеш скористатися клавіатурою, - відповіла дівчинка.<br>- Тоді - клавіатура!<br>- Клавіатуру іноді може замінити миша.<br>- Ой, Ганнусю! То скажи вже сама, -вигукнув Олесь.<br>- Ти ж знаєш, Олесю, що роботою комп'ютера керують програми. Так ось, процесор - це пристрій, який ці програми виконує. Тому без процесора комп'ютер працювати не може. Саме в процесорі перетворюється і обробляється&nbsp; [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F. інформація], наприклад, виконуються всі арифметичні дії.<br>- Я зрозумів, процесор не можна нічим замінити, - сказав Олесь.<br>Сьогодні ти продовжиш тренування на&nbsp;[[Клавіатурний тренажер.|клавіатурному тренажері.]]<br>Ти будеш вводити числа, малі й великі літери, розділові знаки та інші символи.<br>Натискаючи на клавіші, використовуй усі десять пальців. Відповідність клавіш і пальців можна подивитися на малюнку попереднього уроку.<br>Дотримання правил натискання на клавіші відповідними пальцями дозволяє вводити текст з високою швидкістю, значно швидше, ніж людина пише на папері.  
<br>'''&nbsp;Для розумників і розумниць'''<br><br>''Трійка коней проскакала 30 км. Скільки кілометрів проскакав кожен кінь?''<br><br>Коли кожна дитина сіла на окремий стілець, то вільних місць не залишилося, а сума кількості ніг дітей і ніжок стільців дорівнювала 42.''Скільки було стільців і скільки дітей?''<br>  
<br>'''&nbsp;Для розумників і розумниць'''<br><br>''Трійка коней проскакала 30 км. Скільки кілометрів проскакав кожен кінь?''<br><br>Коли кожна дитина сіла на окремий стілець, то вільних місць не залишилося, а сума кількості ніг дітей і ніжок стільців дорівнювала 42.''Скільки було стільців і скільки дітей?''<br>  
Строка 14: Строка 14:
  '''<u>Зміст уроку</u>'''
  '''<u>Зміст уроку</u>'''
-
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас                       
+
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9E%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97._%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80._%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83_%D1%96_%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81 конспект уроку і опорний каркас]                      
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9E%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97._%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80._%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 презентація уроку]  
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9E%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97._%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80._%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 презентація уроку]  
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології

Версия 14:06, 14 ноября 2012

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>>Інформатика: Процесор.

Процесор
Олесь захворів. Коли він уже почав одужувати, Ганнуся прийшла провідати його. Він дуже зрадів і закидав дівчинку запитаннями. І перше з них: "Що цікавого було на моєму улюбленому уроці в комп'ютерному класі?"
- Скажи, Олесю, - запитала Ганнуся, - який пристрій є одним з найважливіших у комп'ютері?
- Звичайно ж, це миша! - впевнено відповів Олесь.
- Ні. От якщо миші не буде, ти можеш скористатися клавіатурою, - відповіла дівчинка.
- Тоді - клавіатура!
- Клавіатуру іноді може замінити миша.
- Ой, Ганнусю! То скажи вже сама, -вигукнув Олесь.
- Ти ж знаєш, Олесю, що роботою комп'ютера керують програми. Так ось, процесор - це пристрій, який ці програми виконує. Тому без процесора комп'ютер працювати не може. Саме в процесорі перетворюється і обробляється  інформація, наприклад, виконуються всі арифметичні дії.
- Я зрозумів, процесор не можна нічим замінити, - сказав Олесь.
Сьогодні ти продовжиш тренування на клавіатурному тренажері.
Ти будеш вводити числа, малі й великі літери, розділові знаки та інші символи.
Натискаючи на клавіші, використовуй усі десять пальців. Відповідність клавіш і пальців можна подивитися на малюнку попереднього уроку.
Дотримання правил натискання на клавіші відповідними пальцями дозволяє вводити текст з високою швидкістю, значно швидше, ніж людина пише на папері.


 Для розумників і розумниць

Трійка коней проскакала 30 км. Скільки кілометрів проскакав кожен кінь?

Коли кожна дитина сіла на окремий стілець, то вільних місць не залишилося, а сума кількості ніг дітей і ніжок стільців дорівнювала 42.Скільки було стільців і скільки дітей?


Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас

Вислано читачаму з сайту


Вся шкільна програма онлайн, безкоштовні підручники з інформатики, конспекти уроків, питання та відповіді.

Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення


Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.

Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.