|
|
Строка 3: |
Строка 3: |
| <metakeywords>Інформатика, клас, урок, на тему, 4 клас, Блок-схеми, лінійних алгоритмів</metakeywords>'''Блок-схеми''' | | <metakeywords>Інформатика, клас, урок, на тему, 4 клас, Блок-схеми, лінійних алгоритмів</metakeywords>'''Блок-схеми''' |
| | | |
- | <br>Коли ми уважно розглянули блок-схему алгоритму "Будова слова", то помітили, що чогось не вистачає. Адже все має початок і кінець. Речення починається з великої букви, а в кінці стоїть, найчастіше, крапка. Давайте ми теж позначимо початок і кінець алгоритму.<br>Тепер блок-схема матиме такий вигляд:<br><br>Початок<br>Прочитай слово<br>Знайди закінчення<br>Познач закінчення і основу<br>Добери споріднені слова<br>Познач корінь<br>Познач префікс<br>Виділи суфікс<br> Кінець <br><br>Зверніть увагу, що слова "Початок” і "Кінець" знаходяться в спеціальних блоках, які відрізняються від пря кутників, де розташовані інші команди алгоритму.<br>Ось таку блок-схему алгоритму склали на уроці.<br>Алгоритм "Обчислення значення виразу 125 - (40 + 24): 8"<br><br>Початок <br>Запиши вираз<br>Виконай дію в дужках<br>Виконай дію ділення<br>Виконай дію віднімання<br>Запиши відповідь<br>Кінець <br>Спробуйте тепер ви скласти схему алгоритму "Обчислення значення виразу (72 - 34 • 2) + (54 : 2 - 19)"<br><br>Сьогодні ти позеайомишся ще з одним виконавцем — Восьминіжкою.<br>Восьминіжка працює на полі, яке розділене на квадратні клітини, і може виконувати такі команди: Вліво — переміщується на 1 клітину вліво. Вправо — переміщується на 1 клітину вправо. Вгору — переміщується на 1 клітину вгору. Вниз — переміщується на 1 клітину вниз. Зафарбуй — фарбує встановленим кольором клітину, в якій знаходиться.<br>Завдання.<br>Склади алгоритм для Восьминіжки, щоб вона зафарбувала три різнокольорові квадрати. Сторона першого — 2 клітини, а кожного наступного — на 1 клітину більше.<br><br>'''Для розумників і розумниць''' | + | <br>Коли ми уважно розглянули блок-схему алгоритму "Будова слова", то помітили, що чогось не вистачає. Адже все має початок і кінець. Речення починається з великої букви, а в кінці стоїть, найчастіше, крапка. Давайте ми теж позначимо початок і кінець [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 алгоритму].<br>Тепер блок-схема матиме такий вигляд:<br><br>Початок<br>Прочитай слово<br>Знайди закінчення<br>Познач закінчення і основу<br>Добери споріднені слова<br>Познач корінь<br>Познач префікс<br>Виділи суфікс<br> Кінець <br><br>Зверніть увагу, що слова "Початок” і "Кінець" знаходяться в спеціальних блоках, які відрізняються від пря кутників, де розташовані інші команди [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 алгоритму].<br>Ось таку блок-схему [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 алгоритму ]склали на уроці.<br>[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 Алгоритм] "Обчислення значення виразу 125 - (40 + 24): 8"<br><br>Початок <br>Запиши вираз<br>Виконай дію в дужках<br>Виконай дію ділення<br>Виконай дію віднімання<br>Запиши відповідь<br>Кінець <br>Спробуйте тепер ви скласти схему алгоритму "Обчислення значення виразу (72 - 34 • 2) + (54 : 2 - 19)"<br><br>Сьогодні ти позеайомишся ще з одним виконавцем — Восьминіжкою.<br>Восьминіжка працює на полі, яке розділене на квадратні клітини, і може виконувати такі команди: Вліво — переміщується на 1 клітину вліво. Вправо — переміщується на 1 клітину вправо. Вгору — переміщується на 1 клітину вгору. Вниз — переміщується на 1 клітину вниз. Зафарбуй — фарбує встановленим кольором клітину, в якій знаходиться.<br>Завдання.<br>Склади [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 алгоритм ]для Восьминіжки, щоб вона зафарбувала три різнокольорові квадрати. Сторона першого — 2 клітини, а кожного наступного — на 1 клітину більше.<br><br>'''Для розумників і розумниць''' |
| | | |
- | <br>Годинник в бабусиній кімнаті має цікаву особливість. Він відбиває цілі години і ще одним ударом кожні півгодини. Скільки ударів за добу зробить цей годинник?<br><br>Склади блок-схеми алгоритмів:<br>1. Підготовка до уроку малювання.<br>2. Пришивання ґудзика. | + | <br>Годинник в бабусиній кімнаті має цікаву особливість. Він відбиває цілі години і ще одним ударом кожні півгодини. ''Скільки ударів за добу зробить цей годинник?''<br><br>Склади блок-схеми [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 алгоритмів]:<br>1. Підготовка до уроку малювання.<br>2. Пришивання ґудзика. |
| | | |
| <br> ''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я.[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_4_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики. 4 клас]''<br> | | <br> ''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я.[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_4_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики. 4 клас]''<br> |
Строка 11: |
Строка 11: |
| ''Вислано читачаму з сайту'' | | ''Вислано читачаму з сайту'' |
| | | |
- | | + | <br> |
| | | |
| <br> <sub>[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Онлайн бібліотека]] з підручниками і книгами з інформатики, [[Інформатика|плани-конспекти уроків]] по всім предметам, завдання [[Інформатика 4 клас|з інформатики для 4 класу]]</sub> | | <br> <sub>[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Онлайн бібліотека]] з підручниками і книгами з інформатики, [[Інформатика|плани-конспекти уроків]] по всім предметам, завдання [[Інформатика 4 клас|з інформатики для 4 класу]]</sub> |
Версия 10:31, 10 сентября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 4 клас>> Інформатика: Блок–схеми лінійних алгоритмів
Блок-схеми
Коли ми уважно розглянули блок-схему алгоритму "Будова слова", то помітили, що чогось не вистачає. Адже все має початок і кінець. Речення починається з великої букви, а в кінці стоїть, найчастіше, крапка. Давайте ми теж позначимо початок і кінець алгоритму. Тепер блок-схема матиме такий вигляд:
Початок Прочитай слово Знайди закінчення Познач закінчення і основу Добери споріднені слова Познач корінь Познач префікс Виділи суфікс Кінець
Зверніть увагу, що слова "Початок” і "Кінець" знаходяться в спеціальних блоках, які відрізняються від пря кутників, де розташовані інші команди алгоритму. Ось таку блок-схему алгоритму склали на уроці. Алгоритм "Обчислення значення виразу 125 - (40 + 24): 8"
Початок Запиши вираз Виконай дію в дужках Виконай дію ділення Виконай дію віднімання Запиши відповідь Кінець Спробуйте тепер ви скласти схему алгоритму "Обчислення значення виразу (72 - 34 • 2) + (54 : 2 - 19)"
Сьогодні ти позеайомишся ще з одним виконавцем — Восьминіжкою. Восьминіжка працює на полі, яке розділене на квадратні клітини, і може виконувати такі команди: Вліво — переміщується на 1 клітину вліво. Вправо — переміщується на 1 клітину вправо. Вгору — переміщується на 1 клітину вгору. Вниз — переміщується на 1 клітину вниз. Зафарбуй — фарбує встановленим кольором клітину, в якій знаходиться. Завдання. Склади алгоритм для Восьминіжки, щоб вона зафарбувала три різнокольорові квадрати. Сторона першого — 2 клітини, а кожного наступного — на 1 клітину більше.
Для розумників і розумниць
Годинник в бабусиній кімнаті має цікаву особливість. Він відбиває цілі години і ще одним ударом кожні півгодини. Скільки ударів за добу зробить цей годинник?
Склади блок-схеми алгоритмів: 1. Підготовка до уроку малювання. 2. Пришивання ґудзика.
Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я.Сходинки до інформатики. 4 клас
Вислано читачаму з сайту
Онлайн бібліотека з підручниками і книгами з інформатики, плани-конспекти уроків по всім предметам, завдання з інформатики для 4 класу
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|