|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
- | <metakeywords>інформатика, 3 клас, урок на Тему, Обробка інформації. Процесор.</metakeywords>ОБРОБКА ІНФОРМАЦІЇ | + | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>>Інформатика: Обробка інформації. Процесор.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок на Тему, Обробка інформації. Процесор.</metakeywords> |
| + | |
| + | ОБРОБКА ІНФОРМАЦІЇ |
| | | |
| <br>Із того часу, як людина почала мислити, вона почала обробляти інформацію.<br>Ганнуся спостережлива. Якщо дим від труби стелиться над землею і ластівки дуже низько літають, то слід чекати дощової погоди. Поміркувавши, тобто обробивши цю інформацію, вона вирішила не фарбувати паркан.<br>Міркуючи над розв'язанням задачі, Елзік обробляє інформацію, яка міститься в умові задачі, і ту, яка міститься в його пам'яті.<br>Арифметичний вираз, що вводиться в калькулятор, - це вхідна інформація. Обчислення, що відбувається у калькуляторі, - це обробка інформації. Результат, який отримаємо після обробки інформації, - це вихідна інформація.<br>Отже, інформація може оброблятися як людиною, так і різними приладами. Можна сказати, що комп'ютер - це прилад, створений людиною для обробки, збереження, передавання інформації.<br>Комп'ютер дозволяє обробляти інформацію дуже швидко і безпомилково. Тому він є надійним помічником людини у праці, навчанні, розвагах тощо. | | <br>Із того часу, як людина почала мислити, вона почала обробляти інформацію.<br>Ганнуся спостережлива. Якщо дим від труби стелиться над землею і ластівки дуже низько літають, то слід чекати дощової погоди. Поміркувавши, тобто обробивши цю інформацію, вона вирішила не фарбувати паркан.<br>Міркуючи над розв'язанням задачі, Елзік обробляє інформацію, яка міститься в умові задачі, і ту, яка міститься в його пам'яті.<br>Арифметичний вираз, що вводиться в калькулятор, - це вхідна інформація. Обчислення, що відбувається у калькуляторі, - це обробка інформації. Результат, який отримаємо після обробки інформації, - це вихідна інформація.<br>Отже, інформація може оброблятися як людиною, так і різними приладами. Можна сказати, що комп'ютер - це прилад, створений людиною для обробки, збереження, передавання інформації.<br>Комп'ютер дозволяє обробляти інформацію дуже швидко і безпомилково. Тому він є надійним помічником людини у праці, навчанні, розвагах тощо. |
Строка 7: |
Строка 9: |
| <br>Поміркуй, чи обробляється інформація тваринами, рослинами? | | <br>Поміркуй, чи обробляється інформація тваринами, рослинами? |
| | | |
- | <br> | + | <br> |
| | | |
| ПРОЦЕСОР<br>Олесь захворів. Коли він уже почав одужувати, Ганнуся прийшла провідати його. Він дуже зрадів і закидав дівчинку запитаннями. І перше з них: "Що цікавого було на моєму улюбленому уроці в комп'ютерному класі?"<br>- Скажи, Олесю, - запитала Ганнуся, - який пристрій є одним з найважливіших у комп'ютері?<br>- Звичайно ж, це миша! - впевнено відповів Олесь.<br>- Ні. От якщо миші не буде, ти можеш скористатися клавіатурою, -відповіла дівчинка.<br>- Тоді - клавіатура!<br>- Клавіатуру іноді може замінити миша.<br>- Ой, Ганнусю! То скажи вже сама, -вигукнув Олесь.<br>- Ти ж знаєш, Олесю, що роботою комп'ютера керують програми. Так ось, процесор - це пристрій, який ці програми виконує. Тому без процесора комп'ютер працювати не може. Саме в процесорі перетворюється і обробляється інформація, наприклад, виконуються всі арифметичні дії.<br>- Я зрозумів, процесор не можна нічим замінити, - сказав Олесь.<br>Сьогодні ти продовжиш тренування на клавіатурному тренажері.<br>Ти будеш вводити числа, малі й великі літери, розділові знаки та інші символи.<br>Натискаючи на клавіші, використовуй усі десять пальців. Відповідність клавіш і пальців можна подивитися на малюнку попереднього уроку.<br>Дотримання правил натискання на клавіші відповідними пальцями дозволяє вводити текст з високою швидкістю, значно швидше, ніж людина пише на папері. | | ПРОЦЕСОР<br>Олесь захворів. Коли він уже почав одужувати, Ганнуся прийшла провідати його. Він дуже зрадів і закидав дівчинку запитаннями. І перше з них: "Що цікавого було на моєму улюбленому уроці в комп'ютерному класі?"<br>- Скажи, Олесю, - запитала Ганнуся, - який пристрій є одним з найважливіших у комп'ютері?<br>- Звичайно ж, це миша! - впевнено відповів Олесь.<br>- Ні. От якщо миші не буде, ти можеш скористатися клавіатурою, -відповіла дівчинка.<br>- Тоді - клавіатура!<br>- Клавіатуру іноді може замінити миша.<br>- Ой, Ганнусю! То скажи вже сама, -вигукнув Олесь.<br>- Ти ж знаєш, Олесю, що роботою комп'ютера керують програми. Так ось, процесор - це пристрій, який ці програми виконує. Тому без процесора комп'ютер працювати не може. Саме в процесорі перетворюється і обробляється інформація, наприклад, виконуються всі арифметичні дії.<br>- Я зрозумів, процесор не можна нічим замінити, - сказав Олесь.<br>Сьогодні ти продовжиш тренування на клавіатурному тренажері.<br>Ти будеш вводити числа, малі й великі літери, розділові знаки та інші символи.<br>Натискаючи на клавіші, використовуй усі десять пальців. Відповідність клавіш і пальців можна подивитися на малюнку попереднього уроку.<br>Дотримання правил натискання на клавіші відповідними пальцями дозволяє вводити текст з високою швидкістю, значно швидше, ніж людина пише на папері. |
| | | |
- | <br> <u>Для розумників і розумниць</u><br><br>Трійка коней проскакала 30 км. Скільки кілометрів проскакав кожен кінь?<br><br>Коли кожна дитина сіла на окремий стілець, то вільних місць не залишилося, а сума кількості ніг дітей і ніжок стільців дорівнювала 42. Скільки було стільців і скільки дітей?<br> | + | <br> <u>Для розумників і розумниць</u><br><br>Трійка коней проскакала 30 км. Скільки кілометрів проскакав кожен кінь?<br><br>Коли кожна дитина сіла на окремий стілець, то вільних місць не залишилося, а сума кількості ніг дітей і ніжок стільців дорівнювала 42. Скільки було стільців і скільки дітей?<br> |
| | | |
- | <br> | + | <br> |
| | | |
| ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас<br>'' | | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас<br>'' |
Строка 19: |
Строка 21: |
| ''Вислано читачаму з сайту''<br> | | ''Вислано читачаму з сайту''<br> |
| | | |
- | <br> | + | <br><sub>Вся шкільна програма онлайн, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|безкоштовні підручники]] з інформатики, конспекти уроків, питання та відповіді.</sub> |
| | | |
| [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості | | [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
Строка 40: |
Строка 42: |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ коментарі та обговорення] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ коментарі та обговорення] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тести | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тести |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалка |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими |
| | | |
- | <br> | + | <br>Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
| + | |
| + | Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. |
Версия 14:30, 28 сентября 2009
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>>Інформатика: Обробка інформації. Процесор.
ОБРОБКА ІНФОРМАЦІЇ
Із того часу, як людина почала мислити, вона почала обробляти інформацію. Ганнуся спостережлива. Якщо дим від труби стелиться над землею і ластівки дуже низько літають, то слід чекати дощової погоди. Поміркувавши, тобто обробивши цю інформацію, вона вирішила не фарбувати паркан. Міркуючи над розв'язанням задачі, Елзік обробляє інформацію, яка міститься в умові задачі, і ту, яка міститься в його пам'яті. Арифметичний вираз, що вводиться в калькулятор, - це вхідна інформація. Обчислення, що відбувається у калькуляторі, - це обробка інформації. Результат, який отримаємо після обробки інформації, - це вихідна інформація. Отже, інформація може оброблятися як людиною, так і різними приладами. Можна сказати, що комп'ютер - це прилад, створений людиною для обробки, збереження, передавання інформації. Комп'ютер дозволяє обробляти інформацію дуже швидко і безпомилково. Тому він є надійним помічником людини у праці, навчанні, розвагах тощо.
Розглянь усі ряди клавіш на клавіатурі. Для кожного з них існує відповідність між клавішами та пальцями рук.
Для розумників і розумниць
Знайди пропущене слово за аналогією. БУГОР (РОСА) КОСА ВІНИК ( ... )ЗАЇВ
Поміркуй, чи обробляється інформація тваринами, рослинами?
ПРОЦЕСОР Олесь захворів. Коли він уже почав одужувати, Ганнуся прийшла провідати його. Він дуже зрадів і закидав дівчинку запитаннями. І перше з них: "Що цікавого було на моєму улюбленому уроці в комп'ютерному класі?" - Скажи, Олесю, - запитала Ганнуся, - який пристрій є одним з найважливіших у комп'ютері? - Звичайно ж, це миша! - впевнено відповів Олесь. - Ні. От якщо миші не буде, ти можеш скористатися клавіатурою, -відповіла дівчинка. - Тоді - клавіатура! - Клавіатуру іноді може замінити миша. - Ой, Ганнусю! То скажи вже сама, -вигукнув Олесь. - Ти ж знаєш, Олесю, що роботою комп'ютера керують програми. Так ось, процесор - це пристрій, який ці програми виконує. Тому без процесора комп'ютер працювати не може. Саме в процесорі перетворюється і обробляється інформація, наприклад, виконуються всі арифметичні дії. - Я зрозумів, процесор не можна нічим замінити, - сказав Олесь. Сьогодні ти продовжиш тренування на клавіатурному тренажері. Ти будеш вводити числа, малі й великі літери, розділові знаки та інші символи. Натискаючи на клавіші, використовуй усі десять пальців. Відповідність клавіш і пальців можна подивитися на малюнку попереднього уроку. Дотримання правил натискання на клавіші відповідними пальцями дозволяє вводити текст з високою швидкістю, значно швидше, ніж людина пише на папері.
Для розумників і розумниць
Трійка коней проскакала 30 км. Скільки кілометрів проскакав кожен кінь?
Коли кожна дитина сіла на окремий стілець, то вільних місць не залишилося, а сума кількості ніг дітей і ніжок стільців дорівнювала 42. Скільки було стільців і скільки дітей?
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Вся шкільна програма онлайн, безкоштовні підручники з інформатики, конспекти уроків, питання та відповіді.
акселеративні методи на уроці національні особливості
виділити головне в уроці - опорний каркас нічого собі уроки
відеокліпи нова система освіти
вправи на пошук інформації підручники основні допоміжні
гумор, притчі, приколи, приказки, цитати презентація уроку
додаткові доповнення реферати
домашнє завдання речовки та вікторизми
задачі та вправи (рішення та відповіді) риторичні питання від учнів
закриті вправи (тільки для використання вчителями) рівень складності звичайний І
знайди інформацію сам рівень складності високий ІІ
ідеальні уроки рівень складності олімпійський III
ілюстрації, графіки, таблиці самоперевірка
інтерактивні технології система оцінювання
календарний план на рік скласти пазл з різних частин інформації
кейси та практикуми словник термінів
комікси статті
коментарі та обговорення тематичні свята
конспект уроку тести
методичні рекомендації шпаргалка
навчальні програми що ще не відомо, не відкрито вченими
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|