|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
| + | '''<metakeywords>Зарубіжна література, класи, 11-й клас, конспекти, уроків, конспекти уроків, клас,уроки зарубіжна література</metakeywords> План уроків з предмету [[Зарубіжна_література|Зарубіжна література]] 11 клас:''' |
| + | |
| + | |
| '''Розділ 1. ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РАННЬОГО МОДЕРНІЗМУ'''<br>Тема 1. Модерністські зрушення у французькій поезії другої половини ХІХ ст.<br>Тема 2. Шарль Бодлéр. “Альбатрос”, “Відповідності”, “Гімн красі”, “Вечорова гармонія”, “Moesta et errabunda”, “Зосередження”, “Confiteor”<br><br>'''Розділ 2. ІЗ ПОЕЗІЇ ФРАНЦУЗЬКОГО СИМВОЛІЗМУ'''<br>Тема 3. Поль Верлéн (1844—1896). “Забуті арiєти”, “Так тихо серце плаче...”, “Тихе небо понад дахом”, “Поетичне мистецтво”<br>Тема 4. Артюр Рембó (1854—1891). “Відчуття”, “Моя циганерія”, “П’яний корабель”, “Голосівки”, “Рожево плакала зірниця...”, “Вороння”<br>Тема 5. Стефaн Маллармé (1842—1898). “Дар поезії”, “Блакить”, “Лебідь”<br>Тема 6. Óскар Уáйльд (1854—1900). “Портрет Доріана Грея”<br> | | '''Розділ 1. ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РАННЬОГО МОДЕРНІЗМУ'''<br>Тема 1. Модерністські зрушення у французькій поезії другої половини ХІХ ст.<br>Тема 2. Шарль Бодлéр. “Альбатрос”, “Відповідності”, “Гімн красі”, “Вечорова гармонія”, “Moesta et errabunda”, “Зосередження”, “Confiteor”<br><br>'''Розділ 2. ІЗ ПОЕЗІЇ ФРАНЦУЗЬКОГО СИМВОЛІЗМУ'''<br>Тема 3. Поль Верлéн (1844—1896). “Забуті арiєти”, “Так тихо серце плаче...”, “Тихе небо понад дахом”, “Поетичне мистецтво”<br>Тема 4. Артюр Рембó (1854—1891). “Відчуття”, “Моя циганерія”, “П’яний корабель”, “Голосівки”, “Рожево плакала зірниця...”, “Вороння”<br>Тема 5. Стефaн Маллармé (1842—1898). “Дар поезії”, “Блакить”, “Лебідь”<br>Тема 6. Óскар Уáйльд (1854—1900). “Портрет Доріана Грея”<br> |
| | | |
Строка 5: |
Строка 8: |
| '''Розділ 3. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТОЛІТТЯ'''<br>Тема 7. XX ст. як літературна епоха, глибинний переворот в естетиці й художній практиці. Формування нових принципів і структур художнього мислення і творчості.<br>Тема 8. Світова література XX ст.: основні етапи та тенденції розвитку. Посилення взаємодії національних літератур. Модернізм і авангард. Реалізм у літературі XX ст.: продовження традицій, пошуки нових засобів і форм художнього вираження. Взаємодія з модернізмом. Елітарна й масова культура.<br>Тема 9. Франц Кáфка (1883—1924). “Перевтілення”.<br>Тема 10. Джеймс Джойс (1882—1941). “Джáкомо Джойс”<br>Тема 11. Тóмас Манн (1875—1955). “Маріо і чарівник”<br>Тема 12. Михáйло Булгáков (1891—1940). “Майстер і Маргарита”<br><br>'''Розділ 4. ГЛИБИННІ ЗРУШЕННЯ В ПОЕЗІЇ ПОЧАТКУ ХХ ст.'''<br>Тема 13. Глибинні зрушення в поезії XX ст. Творення нової поетичної метамови. Модернізм і основні течії європейської поезії XX ст.<br>Тема 14. Рáйнер Марíя Рíльке. “Згаси мій зір...”, “Осінній день”, “Гетсиманський сад”, “Орфей, Еврідіка, Гермес”, “Ось дерево звелось...”<br>Тема 15. Ґійóм Аполлінéр. “Лорелея”, “Міст Мірабо”, “Пісня нелюбого”, “Зарізана голубка й водограй”<br>Тема 16. Федерiко Гарсíа Лóрка (1898—1936). “Про царівну Місяцівну”, “Балада про чорну тугу”, “Гітара”, “Газела про темну смерть”, “Касида про сон під зорями”<br>Тема 17. “Срібна доба” російської поезії, її модерністські й авангардистські течії.<br>Тема 18. Олексáндр Блок. “Вітер далекий навіяв...”, “Незнайома”, “Весно, весно, без меж і без краю...”, “Скіфи”<br>Тема 19. Аннa Ахмáтова. “Довкола жовтий вечір ліг”, “Дав мені юнь ти сутужную”, “Реквієм”<br>Тема 20. Футуризм як авангардистська літературна течія, його естетичні засади. <br>Тема 21. Володимир Маякóвський (1893—1930). “А ви змогли б?”, “Послухайте!”, “Лілічко! Замість листа”<br>Тема 22. Борис Пастернáк (1890—1960). “Про ці вірші”, “Визначення поезії”, “По стіні збiгали стрілки...”, “Зимова ніч”<br><br>'''Розділ 5. НОВАТОРСТВО В ДРАМАТУРГІЇ'''<br>Тема 23. Бертóльт Брехт (1898—1956). “Життя Галілея”<br><br> | | '''Розділ 3. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТОЛІТТЯ'''<br>Тема 7. XX ст. як літературна епоха, глибинний переворот в естетиці й художній практиці. Формування нових принципів і структур художнього мислення і творчості.<br>Тема 8. Світова література XX ст.: основні етапи та тенденції розвитку. Посилення взаємодії національних літератур. Модернізм і авангард. Реалізм у літературі XX ст.: продовження традицій, пошуки нових засобів і форм художнього вираження. Взаємодія з модернізмом. Елітарна й масова культура.<br>Тема 9. Франц Кáфка (1883—1924). “Перевтілення”.<br>Тема 10. Джеймс Джойс (1882—1941). “Джáкомо Джойс”<br>Тема 11. Тóмас Манн (1875—1955). “Маріо і чарівник”<br>Тема 12. Михáйло Булгáков (1891—1940). “Майстер і Маргарита”<br><br>'''Розділ 4. ГЛИБИННІ ЗРУШЕННЯ В ПОЕЗІЇ ПОЧАТКУ ХХ ст.'''<br>Тема 13. Глибинні зрушення в поезії XX ст. Творення нової поетичної метамови. Модернізм і основні течії європейської поезії XX ст.<br>Тема 14. Рáйнер Марíя Рíльке. “Згаси мій зір...”, “Осінній день”, “Гетсиманський сад”, “Орфей, Еврідіка, Гермес”, “Ось дерево звелось...”<br>Тема 15. Ґійóм Аполлінéр. “Лорелея”, “Міст Мірабо”, “Пісня нелюбого”, “Зарізана голубка й водограй”<br>Тема 16. Федерiко Гарсíа Лóрка (1898—1936). “Про царівну Місяцівну”, “Балада про чорну тугу”, “Гітара”, “Газела про темну смерть”, “Касида про сон під зорями”<br>Тема 17. “Срібна доба” російської поезії, її модерністські й авангардистські течії.<br>Тема 18. Олексáндр Блок. “Вітер далекий навіяв...”, “Незнайома”, “Весно, весно, без меж і без краю...”, “Скіфи”<br>Тема 19. Аннa Ахмáтова. “Довкола жовтий вечір ліг”, “Дав мені юнь ти сутужную”, “Реквієм”<br>Тема 20. Футуризм як авангардистська літературна течія, його естетичні засади. <br>Тема 21. Володимир Маякóвський (1893—1930). “А ви змогли б?”, “Послухайте!”, “Лілічко! Замість листа”<br>Тема 22. Борис Пастернáк (1890—1960). “Про ці вірші”, “Визначення поезії”, “По стіні збiгали стрілки...”, “Зимова ніч”<br><br>'''Розділ 5. НОВАТОРСТВО В ДРАМАТУРГІЇ'''<br>Тема 23. Бертóльт Брехт (1898—1956). “Життя Галілея”<br><br> |
| | | |
- | <br>
| |
| | | |
- | <br>
| + | |
| + | Перелік шкільної програми: [[Заглавная_страница|зарубіжна література]], українська мова та література, історія України... |
| | | |
| [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості | | [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
Версия 07:10, 26 августа 2009
План уроків з предмету Зарубіжна література 11 клас:
Розділ 1. ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РАННЬОГО МОДЕРНІЗМУ Тема 1. Модерністські зрушення у французькій поезії другої половини ХІХ ст. Тема 2. Шарль Бодлéр. “Альбатрос”, “Відповідності”, “Гімн красі”, “Вечорова гармонія”, “Moesta et errabunda”, “Зосередження”, “Confiteor”
Розділ 2. ІЗ ПОЕЗІЇ ФРАНЦУЗЬКОГО СИМВОЛІЗМУ Тема 3. Поль Верлéн (1844—1896). “Забуті арiєти”, “Так тихо серце плаче...”, “Тихе небо понад дахом”, “Поетичне мистецтво” Тема 4. Артюр Рембó (1854—1891). “Відчуття”, “Моя циганерія”, “П’яний корабель”, “Голосівки”, “Рожево плакала зірниця...”, “Вороння” Тема 5. Стефaн Маллармé (1842—1898). “Дар поезії”, “Блакить”, “Лебідь” Тема 6. Óскар Уáйльд (1854—1900). “Портрет Доріана Грея”
Розділ 3. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТОЛІТТЯ Тема 7. XX ст. як літературна епоха, глибинний переворот в естетиці й художній практиці. Формування нових принципів і структур художнього мислення і творчості. Тема 8. Світова література XX ст.: основні етапи та тенденції розвитку. Посилення взаємодії національних літератур. Модернізм і авангард. Реалізм у літературі XX ст.: продовження традицій, пошуки нових засобів і форм художнього вираження. Взаємодія з модернізмом. Елітарна й масова культура. Тема 9. Франц Кáфка (1883—1924). “Перевтілення”. Тема 10. Джеймс Джойс (1882—1941). “Джáкомо Джойс” Тема 11. Тóмас Манн (1875—1955). “Маріо і чарівник” Тема 12. Михáйло Булгáков (1891—1940). “Майстер і Маргарита”
Розділ 4. ГЛИБИННІ ЗРУШЕННЯ В ПОЕЗІЇ ПОЧАТКУ ХХ ст. Тема 13. Глибинні зрушення в поезії XX ст. Творення нової поетичної метамови. Модернізм і основні течії європейської поезії XX ст. Тема 14. Рáйнер Марíя Рíльке. “Згаси мій зір...”, “Осінній день”, “Гетсиманський сад”, “Орфей, Еврідіка, Гермес”, “Ось дерево звелось...” Тема 15. Ґійóм Аполлінéр. “Лорелея”, “Міст Мірабо”, “Пісня нелюбого”, “Зарізана голубка й водограй” Тема 16. Федерiко Гарсíа Лóрка (1898—1936). “Про царівну Місяцівну”, “Балада про чорну тугу”, “Гітара”, “Газела про темну смерть”, “Касида про сон під зорями” Тема 17. “Срібна доба” російської поезії, її модерністські й авангардистські течії. Тема 18. Олексáндр Блок. “Вітер далекий навіяв...”, “Незнайома”, “Весно, весно, без меж і без краю...”, “Скіфи” Тема 19. Аннa Ахмáтова. “Довкола жовтий вечір ліг”, “Дав мені юнь ти сутужную”, “Реквієм” Тема 20. Футуризм як авангардистська літературна течія, його естетичні засади. Тема 21. Володимир Маякóвський (1893—1930). “А ви змогли б?”, “Послухайте!”, “Лілічко! Замість листа” Тема 22. Борис Пастернáк (1890—1960). “Про ці вірші”, “Визначення поезії”, “По стіні збiгали стрілки...”, “Зимова ніч”
Розділ 5. НОВАТОРСТВО В ДРАМАТУРГІЇ Тема 23. Бертóльт Брехт (1898—1956). “Життя Галілея”
Перелік шкільної програми: зарубіжна література, українська мова та література, історія України...
акселеративні методи на уроці національні особливості
виділити головне в уроці - опорний каркас нічого собі уроки
відеокліпи нова система освіти
вправи на пошук інформації підручники основні допоміжні
гумор, притчі, приколи, приказки, цитати презентація уроку
додаткові доповнення реферати
домашнє завдання речовки та вікторизми
задачі та вправи (рішення та відповіді) риторичні питання від учнів
закриті вправи (тільки для використання вчителями) рівень складності звичайний І
знайди інформацію сам рівень складності високий ІІ
ідеальні уроки рівень складності олімпійський III
ілюстрації, графіки, таблиці самоперевірка
інтерактивні технології система оцінювання
календарний план на рік скласти пазл з різних частин інформації
кейси та практикуми словник термінів
комікси статті
коментарі та обговорення тематичні свята
конспект уроку тести
методичні рекомендації шпаргалка
навчальні програми що ще не відомо, не відкрито вченими
|