|
|
(2 промежуточные версии не показаны) | Строка 1: |
Строка 1: |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>>Інформатика: Процесор.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок на Тему, Обробка інформації. Процесор.</metakeywords> | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>>Інформатика: Процесор.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок на Тему, Обробка інформації. Процесор.</metakeywords> |
| | | |
- | '''Процесор''' <br> Олесь захворів. Коли він уже почав одужувати, Ганнуся прийшла провідати його. Він дуже зрадів і закидав дівчинку запитаннями. І перше з них: ''"Що цікавого було на моєму улюбленому уроці в комп'ютерному класі?"''<br>- Скажи, Олесю, - запитала Ганнуся, - який пристрій є одним з найважливіших у комп'ютері?<br>- Звичайно ж, це миша! - впевнено відповів Олесь.<br>- Ні. От якщо миші не буде, ти можеш скористатися клавіатурою, - відповіла дівчинка.<br>- Тоді - клавіатура!<br>- Клавіатуру іноді може замінити миша.<br>- Ой, Ганнусю! То скажи вже сама, -вигукнув Олесь.<br>- Ти ж знаєш, Олесю, що роботою комп'ютера керують програми. Так ось, процесор - це пристрій, який ці програми виконує. Тому без процесора комп'ютер працювати не може. Саме в процесорі перетворюється і обробляється [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F. інформація], наприклад, виконуються всі арифметичні дії.<br>- Я зрозумів, процесор не можна нічим замінити, - сказав Олесь.<br>Сьогодні ти продовжиш тренування на [[Клавіатурний_тренажер.|клавіатурному тренажері.]]<br>Ти будеш вводити числа, малі й великі літери, розділові знаки та інші символи.<br>Натискаючи на клавіші, використовуй усі десять пальців. Відповідність клавіш і пальців можна подивитися на малюнку попереднього уроку.<br>Дотримання правил натискання на клавіші відповідними пальцями дозволяє вводити текст з високою швидкістю, значно швидше, ніж людина пише на папері. | + | '''Процесор''' <br> Олесь захворів. Коли він уже почав одужувати, Ганнуся прийшла провідати його. Він дуже зрадів і закидав дівчинку запитаннями. І перше з них: ''"Що цікавого було на моєму улюбленому уроці в комп'ютерному класі?"''<br>- Скажи, Олесю, - запитала Ганнуся, - який пристрій є одним з найважливіших у комп'ютері?<br>- Звичайно ж, це миша! - впевнено відповів Олесь.<br>- Ні. От якщо миші не буде, ти можеш скористатися клавіатурою, - відповіла дівчинка.<br>- Тоді - клавіатура!<br>- Клавіатуру іноді може замінити миша.<br>- Ой, Ганнусю! То скажи вже сама, -вигукнув Олесь.<br>- Ти ж знаєш, Олесю, що роботою комп'ютера керують програми. Так ось, процесор - це пристрій, який ці програми виконує. Тому без процесора комп'ютер працювати не може. Саме в процесорі перетворюється і обробляється [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F. інформація], наприклад, виконуються всі арифметичні дії.<br>- Я зрозумів, процесор не можна нічим замінити, - сказав Олесь.<br>Сьогодні ти продовжиш тренування на [[Клавіатурний тренажер.|клавіатурному тренажері.]]<br>Ти будеш вводити числа, малі й великі літери, розділові знаки та інші символи.<br>Натискаючи на клавіші, використовуй усі десять пальців. Відповідність клавіш і пальців можна подивитися на малюнку попереднього уроку.<br>Дотримання правил натискання на клавіші відповідними пальцями дозволяє вводити текст з високою швидкістю, значно швидше, ніж людина пише на папері. |
| | | |
| <br>''' Для розумників і розумниць'''<br><br>''Трійка коней проскакала 30 км. Скільки кілометрів проскакав кожен кінь?''<br><br>Коли кожна дитина сіла на окремий стілець, то вільних місць не залишилося, а сума кількості ніг дітей і ніжок стільців дорівнювала 42.''Скільки було стільців і скільки дітей?''<br> | | <br>''' Для розумників і розумниць'''<br><br>''Трійка коней проскакала 30 км. Скільки кілометрів проскакав кожен кінь?''<br><br>Коли кожна дитина сіла на окремий стілець, то вільних місць не залишилося, а сума кількості ніг дітей і ніжок стільців дорівнювала 42.''Скільки було стільців і скільки дітей?''<br> |
Строка 14: |
Строка 14: |
| | | |
| '''<u>Зміст уроку</u>''' | | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9E%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97._%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80._%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83_%D1%96_%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81 конспект уроку і опорний каркас] |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9E%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97._%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80._%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 презентація уроку] | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9E%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97._%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80._%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 презентація уроку] |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
Строка 27: |
Строка 27: |
| | | |
| '''<u>Ілюстрації</u>''' | | '''<u>Ілюстрації</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9E%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97._%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80._%D0%86%D0%BB%D1%8E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97:_%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE%D0%BA%D0%BB%D1%96%D0%BF%D0%B8,_%D0%B0%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%BE,_%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97,_%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B8,_%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%96,_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BA%D1%81%D0%B8,_%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%B0 ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа] |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] реферати | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] реферати |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] фішки для допитливих | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] фішки для допитливих |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] шпаргалки | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9E%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97._%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80._%D0%A8%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B8 шпаргалки] |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати |
| | | |
Текущая версия на 20:49, 26 декабря 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>>Інформатика: Процесор.
Процесор Олесь захворів. Коли він уже почав одужувати, Ганнуся прийшла провідати його. Він дуже зрадів і закидав дівчинку запитаннями. І перше з них: "Що цікавого було на моєму улюбленому уроці в комп'ютерному класі?" - Скажи, Олесю, - запитала Ганнуся, - який пристрій є одним з найважливіших у комп'ютері? - Звичайно ж, це миша! - впевнено відповів Олесь. - Ні. От якщо миші не буде, ти можеш скористатися клавіатурою, - відповіла дівчинка. - Тоді - клавіатура! - Клавіатуру іноді може замінити миша. - Ой, Ганнусю! То скажи вже сама, -вигукнув Олесь. - Ти ж знаєш, Олесю, що роботою комп'ютера керують програми. Так ось, процесор - це пристрій, який ці програми виконує. Тому без процесора комп'ютер працювати не може. Саме в процесорі перетворюється і обробляється інформація, наприклад, виконуються всі арифметичні дії. - Я зрозумів, процесор не можна нічим замінити, - сказав Олесь. Сьогодні ти продовжиш тренування на клавіатурному тренажері. Ти будеш вводити числа, малі й великі літери, розділові знаки та інші символи. Натискаючи на клавіші, використовуй усі десять пальців. Відповідність клавіш і пальців можна подивитися на малюнку попереднього уроку. Дотримання правил натискання на клавіші відповідними пальцями дозволяє вводити текст з високою швидкістю, значно швидше, ніж людина пише на папері.
Для розумників і розумниць
Трійка коней проскакала 30 км. Скільки кілометрів проскакав кожен кінь?
Коли кожна дитина сіла на окремий стілець, то вільних місць не залишилося, а сума кількості ніг дітей і ніжок стільців дорівнювала 42.Скільки було стільців і скільки дітей?
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Вся шкільна програма онлайн, безкоштовні підручники з інформатики, конспекти уроків, питання та відповіді.
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|