|
|
(7 промежуточных версий не показаны.) | Строка 1: |
Строка 1: |
- | АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ
| + | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 5 клас|Інформатика 5 клас]]>>Інформатика: Алгоритми з розгалуженням'''<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на Тему, Алгоритми з розгалуженням</metakeywords> |
| | | |
- | <br>Нагадаємо, що лінійними алгоритмами називаються алгоритми, в яких кожна команда обов'язково виконується, і виконується тільки один раз. У таких алгоритмах кожна команда виконує певну дію. | + | <br> |
| | | |
- | <br>Але є багато задач, які не можуть бути розв'язані за допомогою лінійного алгоритму. Алгоритми розв'язування таких задач містять команди перевірки умови. У залежності від того, виконуються ці умови чи ні, будуть виконуватися різні послідовності команд. | + | [[Розгалуження. Алгоритми з розгалуженням. Блок–схеми алгоритмів з розгалуженням|'''Алгоритми з розгалуженням''']]<br>Нагадаємо, що лінійними алгоритмами називаються алгоритми, в яких кожна команда обов'язково виконується, і виконується тільки один раз. У таких алгоритмах кожна команда виконує певну дію. |
| | | |
- | <br>Таким, наприклад, є алгоритм визначення дієвідміни у дієслова.<br>[[Image:vik.jpg]]
| + | Але є багато задач, які не можуть бути розв'язані за допомогою лінійного алгоритму. Алгоритми розв'язування таких задач містять команди перевірки умови. У залежності від того, виконуються ці умови чи ні, будуть виконуватися різні послідовності команд. |
| | | |
- | <br>Ви, звичайно ж, пам'ятаєте, що така форма запису алгоритму називається блок-схемою алгоритму. | + | <br>Таким, наприклад, є алгоритм визначення дієвідміни у дієслова.<br>[[Image:Vik.jpg|Алгоритм визначення дієвідміни у дієслова]] |
| | | |
- | <br>Наведена блок-схема алгоритму, крім блоків, і призначення яких ви вже знаєте, містить блок введення даних. Завдяки команді введення даних можна виконувати алгоритм з різними дієсловами.<br> | + | <br>Ви, звичайно ж, пам'ятаєте, що така форма запису алгоритму називається блок-схемою алгоритму. |
| | | |
- | Виконаємо цей алгоритм для дієслів: малювати, бігти, читати<br>Малювати<br>Малюють<br>Закінчення -ють<br>Закінчення -уть або -ють? Так<br>Перша дієвідміна<br><br>Бігти<br>Біжать<br>Закінчення -ать<br>Закінчення -уть або -ють? Ні<br>Друга дієвідміна<br><br>Читати<br>Читають<br>Закінчення -уть<br>Закінчення -уть або -ють? Так<br>Перша дієвідміна<br><br>А тепер самостійно виконайте в зошиті цей алгоритм для дієслів: сказати, стояти.<br><br>Алгоритми, що містять команди перевірки умов, називаються алгоритмами з розгалуженнями.
| + | Наведена блок-схема алгоритму, крім блоків, і призначення яких ви вже знаєте, містить блок введення даних. Завдяки команді введення даних можна виконувати алгоритм з різними дієсловами.<br> |
| | | |
- | <br>У таких алгоритмах кожна команда, яка виконується, виконується тільки один ран. Але є команди, які не викопуються жодного разу. Це залежить від результату виконання команди перевірки умови. А результат перевірки умови залежить від того, з якими даними виконується алгоритм. | + | Виконаємо цей алгоритм для дієслів: малювати, бігти, читати<br>Малювати<br>Малюють<br>Закінчення -ють<br>Закінчення -уть або -ють? Так<br>Перша дієвідміна<br><br>Бігти<br>Біжать<br>Закінчення -ать<br>Закінчення -уть або -ють? Ні<br>Друга дієвідміна<br><br>Читати<br>Читають<br>Закінчення -уть<br>Закінчення -уть або -ють? Так<br>Перша дієвідміна<br><br>А тепер самостійно виконайте в зошиті цей алгоритм для дієслів: сказати, стояти.<br>Алгоритми, що містять команди перевірки умов, називаються алгоритмами з розгалуженнями. |
| | | |
- | <br>Іншим прикладом алгоритму з розгалуженням є алгоритм визначення парності або нетіарності натурального числа. Ви пам'ятаєте, що натуральне число є парним, якщо воно закінчується на цифру 0, або 2, або 4, або 6, або 8. В інших випадках натуральне число є непарним.
| + | У таких алгоритмах кожна команда, яка виконується, виконується тільки один ран. Але є команди, які не викопуються жодного разу. Це залежить від результату виконання команди [[Складання алгоритмів з розгалуженням для виконавців|перевірки умови]]. А результат перевірки умови залежить від того, з якими даними виконується алгоритм. |
| | | |
- | <br>Складіть самостійно блок-схему визначення парності натурального числа.
| + | Іншим прикладом алгоритму з розгалуженням є алгоритм визначення парності або нетіарності натурального числа. Ви пам'ятаєте, що натуральне число є парним, якщо воно закінчується на цифру 0, або 2, або 4, або 6, або 8. В інших випадках натуральне число є непарним. |
| | | |
- | <br>Виконайте складений алгоритм для чисел 35, 280,1.
| + | Складіть самостійно блок-схему визначення парності натурального числа. |
| | | |
- | <u</u>
| + | Виконайте складений алгоритм для чисел 35, 280,1. |
| | | |
- | <u>''Практична робота''</u> | + | <br> |
| | | |
- | Давайте пригадаємо виконавця Восьминіжку
| + | '''Практична робота''' |
| | | |
- | <br>Складемо алгоритм розв'язування такої задачі.
| + | Давайте пригадаємо виконавця Восьминіжку |
| | | |
- | <br>Восьминіжка стоїть у клітині (дивись рисунок) і перед нею може стояти одна перешкода або иі (на рисунку така перешкода стоїть). Потрібно скласти такий алгоритм для Восьминіжки, щоб вона в будь-якому випадку зафарбувала три останні клітини в своєму рядку.
| + | Складемо алгоритм розв'язування такої задачі. |
| | | |
- | <br>Зрозуміло, якщо перед Восьминіжкою є перешкода, то вона має її обійти (наприклад, Вгору Вправо Вправо Вниз).
| + | Восьминіжка стоїть у клітині (дивись рисунок) і перед нею може стояти одна перешкода або иі (на рисунку така перешкода стоїть). Потрібно скласти такий алгоритм для Восьминіжки, щоб вона в будь-якому випадку зафарбувала три останні клітини в своєму рядку. |
| | | |
- | <br>А якщо перешкоди немає, то вона може замість чотирьох команд виконати лише дві (Вправо Вправо). Після цього в будь-якому випадку Восьминіжка повинна зробити два кроки вправо і далі фарбувати потрібні клітини.
| + | Зрозуміло, якщо перед Восьминіжкою є перешкода, то вона має її обійти (наприклад, Вгору Вправо Вправо Вниз). |
| | | |
- | <br><br><br>♦ Проаналізуйте алгоритм виконання задачі.<br>♦ Введіть наведений алгоритм.<br>♦ Встановіть перешкоду перед Восьминіжкою і виконайте алгоритм.<br>♦ Зніміть перешкоду перед Восьминіжкою і виконайте алгоритм.<br>♦ Змініть алгоритм, щоб Восьминіжка фарбувала потрібні клітини лише в тому разі, якшо вони не зафарбовані.<br>♦ Змініть алгоритм, якщо відомо, що перед Восьминіжкою може стояти або одна перешкода, або дві перешкоди підряд.<br>
| + | А якщо перешкоди немає, то вона може замість чотирьох команд виконати лише дві (Вправо Вправо). Після цього в будь-якому випадку Восьминіжка повинна зробити два кроки вправо і далі фарбувати потрібні клітини. |
| | | |
- | <u>''Питання та завдання''</u> | + | ♦ Проаналізуйте алгоритм виконання задачі.<br>♦ Введіть наведений алгоритм.<br>♦ Встановіть перешкоду перед Восьминіжкою і виконайте алгоритм.<br>♦ Зніміть перешкоду перед Восьминіжкою і виконайте алгоритм.<br>♦ Змініть алгоритм, щоб Восьминіжка фарбувала потрібні клітини лише в тому разі, якшо вони не зафарбовані.<br>♦ Змініть алгоритм, якщо відомо, що перед Восьминіжкою може стояти або одна перешкода, або дві перешкоди підряд.<br> |
| | | |
- | 1. Які алгоритми називають лінійними?<br>2. Які алгоритми називають алгоритмами з розгалуженням?<br>3. Назвіть відмінності алгоритмів з розгалуженнями від лінійних алгоритмів.<br>4. Складіть алгоритм визначення роду іменників.<br>5. Сформулюйте задачу, для розв'язування якої можна було б застосувати такий алгоритм:
| + | <br> |
| | | |
- | [[Image:vik2.jpg]] | + | '''Питання та завдання''' |
| + | |
| + | 1. Які алгоритми називають лінійними?<br>2. Які алгоритми називають алгоритмами з розгалуженням?<br>3. Назвіть відмінності алгоритмів з розгалуженнями від лінійних алгоритмів.<br>4. Складіть алгоритм визначення роду іменників.<br>5. Сформулюйте задачу, для розв'язування якої можна було б застосувати такий алгоритм: |
| + | |
| + | [[Image:Vik2.jpg]] |
| | | |
| <br>Виконайте в зошиті наведений алгоритм для таких значень х і у:<br>х = 5, у = 32; х = 34,у= 10.<br>Чи можна застосувати цей алгоритм для таких значень даних:<br>х = 12,у = 12?<br>Змініть алгоритм таким чином, щоб за ним можна було визначити, перше число більше, менше або дорівнює другому.<br>6. Восьминіжка знаходиться в одній з клітин всередині поля. Скласти алгоритм, за яким вона зафарбує клітинки навколо даної, але лише в тому випадку, якщо вони не зафарбовані.<br> <br> | | <br>Виконайте в зошиті наведений алгоритм для таких значень х і у:<br>х = 5, у = 32; х = 34,у= 10.<br>Чи можна застосувати цей алгоритм для таких значень даних:<br>х = 12,у = 12?<br>Змініть алгоритм таким чином, щоб за ним можна було визначити, перше число більше, менше або дорівнює другому.<br>6. Восьминіжка знаходиться в одній з клітин всередині поля. Скласти алгоритм, за яким вона зафарбує клітинки навколо даної, але лише в тому випадку, якщо вони не зафарбовані.<br> <br> |
| | | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості
| + | <br> |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] виділити головне в уроці - опорний каркас [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/nichego-sebe-uroki/ нічого собі уроки]
| + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] відеокліпи [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] нова система освіти | + | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я. [[Інформатика 5 клас|Інформатика 5 клас]]<br>'' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] вправи на пошук інформації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] підручники основні допоміжні | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] гумор, притчі, приколи, приказки, цитати [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] презентація уроку
| + | ''Вислано читачаму з сайту''<br> |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] додаткові доповнення [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] домашнє завдання [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] речовки та вікторизми
| + | <br> |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] задачі та вправи (рішення та відповіді) [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] риторичні питання від учнів | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності звичайний І
| + | <sub>[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Підручники скачати]] безкоштовно, онлайн уроки, реферати, домашнє завдання запитання та відповіді</sub> |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] знайди інформацію сам [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності високий ІІ | + | |
| + | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] презентація уроку |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] оцінювання |
| | | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності олімпійський III | + | '''<u>Практика</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] ілюстрації, графіки, таблиці [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] самоперевірка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] задачі та вправи,самоперевірка |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] інтерактивні технології [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] система оцінювання | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] практикуми, лабораторні, кейси |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] календарний план на рік [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] скласти пазл з різних частин інформації | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%90%D0%9B%D0%93%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%A2%D0%9C%D0%98_%D0%97_%D0%A0%D0%9E%D0%97%D0%93%D0%90%D0%9B%D0%A3%D0%96%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%D0%9C._%D0%A0%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%8C_%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87:_%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9,_%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D0%B9,_%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BC%D0%BF%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9 рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський] |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] кейси та практикуми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] словник термінів | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] домашнє завдання |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] комікси [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] статті | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ коментарі та обговорення] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята | + | '''<u>Ілюстрації</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тести | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] реферати |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] фішки для допитливих |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] шпаргалки |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати |
| + | |
| + | '''<u>Доповнення</u>''' |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ) |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] підручники основні і допоміжні |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] тематичні свята, девізи |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] статті |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] словник термінів |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] інше |
| + | |
| + | '''<u>Тільки для вчителів</u>''' |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] календарний план на рік |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] методичні рекомендації |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] програми |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] |
| + | |
| + | Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
| + | |
| + | Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. |
Текущая версия на 21:16, 24 декабря 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 5 клас>>Інформатика: Алгоритми з розгалуженням
Алгоритми з розгалуженням Нагадаємо, що лінійними алгоритмами називаються алгоритми, в яких кожна команда обов'язково виконується, і виконується тільки один раз. У таких алгоритмах кожна команда виконує певну дію.
Але є багато задач, які не можуть бути розв'язані за допомогою лінійного алгоритму. Алгоритми розв'язування таких задач містять команди перевірки умови. У залежності від того, виконуються ці умови чи ні, будуть виконуватися різні послідовності команд.
Таким, наприклад, є алгоритм визначення дієвідміни у дієслова.
Ви, звичайно ж, пам'ятаєте, що така форма запису алгоритму називається блок-схемою алгоритму.
Наведена блок-схема алгоритму, крім блоків, і призначення яких ви вже знаєте, містить блок введення даних. Завдяки команді введення даних можна виконувати алгоритм з різними дієсловами.
Виконаємо цей алгоритм для дієслів: малювати, бігти, читати Малювати Малюють Закінчення -ють Закінчення -уть або -ють? Так Перша дієвідміна
Бігти Біжать Закінчення -ать Закінчення -уть або -ють? Ні Друга дієвідміна
Читати Читають Закінчення -уть Закінчення -уть або -ють? Так Перша дієвідміна
А тепер самостійно виконайте в зошиті цей алгоритм для дієслів: сказати, стояти. Алгоритми, що містять команди перевірки умов, називаються алгоритмами з розгалуженнями.
У таких алгоритмах кожна команда, яка виконується, виконується тільки один ран. Але є команди, які не викопуються жодного разу. Це залежить від результату виконання команди перевірки умови. А результат перевірки умови залежить від того, з якими даними виконується алгоритм.
Іншим прикладом алгоритму з розгалуженням є алгоритм визначення парності або нетіарності натурального числа. Ви пам'ятаєте, що натуральне число є парним, якщо воно закінчується на цифру 0, або 2, або 4, або 6, або 8. В інших випадках натуральне число є непарним.
Складіть самостійно блок-схему визначення парності натурального числа.
Виконайте складений алгоритм для чисел 35, 280,1.
Практична робота
Давайте пригадаємо виконавця Восьминіжку
Складемо алгоритм розв'язування такої задачі.
Восьминіжка стоїть у клітині (дивись рисунок) і перед нею може стояти одна перешкода або иі (на рисунку така перешкода стоїть). Потрібно скласти такий алгоритм для Восьминіжки, щоб вона в будь-якому випадку зафарбувала три останні клітини в своєму рядку.
Зрозуміло, якщо перед Восьминіжкою є перешкода, то вона має її обійти (наприклад, Вгору Вправо Вправо Вниз).
А якщо перешкоди немає, то вона може замість чотирьох команд виконати лише дві (Вправо Вправо). Після цього в будь-якому випадку Восьминіжка повинна зробити два кроки вправо і далі фарбувати потрібні клітини.
♦ Проаналізуйте алгоритм виконання задачі. ♦ Введіть наведений алгоритм. ♦ Встановіть перешкоду перед Восьминіжкою і виконайте алгоритм. ♦ Зніміть перешкоду перед Восьминіжкою і виконайте алгоритм. ♦ Змініть алгоритм, щоб Восьминіжка фарбувала потрібні клітини лише в тому разі, якшо вони не зафарбовані. ♦ Змініть алгоритм, якщо відомо, що перед Восьминіжкою може стояти або одна перешкода, або дві перешкоди підряд.
Питання та завдання
1. Які алгоритми називають лінійними? 2. Які алгоритми називають алгоритмами з розгалуженням? 3. Назвіть відмінності алгоритмів з розгалуженнями від лінійних алгоритмів. 4. Складіть алгоритм визначення роду іменників. 5. Сформулюйте задачу, для розв'язування якої можна було б застосувати такий алгоритм:
Виконайте в зошиті наведений алгоритм для таких значень х і у: х = 5, у = 32; х = 34,у= 10. Чи можна застосувати цей алгоритм для таких значень даних: х = 12,у = 12? Змініть алгоритм таким чином, щоб за ним можна було визначити, перше число більше, менше або дорівнює другому. 6. Восьминіжка знаходиться в одній з клітин всередині поля. Скласти алгоритм, за яким вона зафарбує клітинки навколо даної, але лише в тому випадку, якщо вони не зафарбовані.
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я. Інформатика 5 клас
Вислано читачаму з сайту
Підручники скачати безкоштовно, онлайн уроки, реферати, домашнє завдання запитання та відповіді
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|