|
|
(7 промежуточных версий не показаны.) | Строка 1: |
Строка 1: |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>>Інформатика: Ханойська вежа.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок, на Тему, Ханойська вежа.</metakeywords> | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>>Інформатика: Ханойська вежа.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок, на Тему, Ханойська вежа.</metakeywords> |
| | | |
- | ХАНОЙСЬКА ВЕЖА
| + | <br> '''Ханойська вежа''' |
| | | |
- | <br>У стародавні часи одному з ченців буддійського монастиря, що знаходився поблизу міста Ханоя (це місто - столиця В'єтнаму), було віщування, що в ту мить, коли монахи перекладуть вежу з 64-х кілець, настане кінець світу. За буддійською релігією після кінця світу настане блаженство, а для служителів Будди - найбільше блаженство.<br>Легенда стверджує, що процес перекладання цієї вежі триває й досі і закінчиться не так швидко. Якщо перекладати 1 кільце за 1 секунду, то на розв'язання цієї задачі потрібно витратити 600 мільярдів років. От. кінець світу ще довго не наступить.<br>Це легенда, а ось правила, за якими монахи перекладали вежу.<br>Є одна заповнена вежа, а від двох інших - вільні стрижні.<br>Потрібно перекласти кільця із заповненого лівого стрижня на край правий. Стрижень посередині буде допоміжним.<br>За одну дію можна перекласти тільки одне кільце.<br>Будь-яке кільце можна класти або на більше за розміром кільце, а на вільний стрижень.<br>Перекладемо вежу з двох кілець. Алгоритм матиме такий вигляд.
| + | У стародавні часи одному з ченців буддійського монастиря, що знаходився поблизу міста Ханоя (це місто - столиця В'єтнаму), було віщування, що в ту мить, коли монахи перекладуть вежу з 64-х кілець, настане кінець світу. За буддійською релігією після кінця світу настане блаженство, а для служителів Будди - найбільше блаженство.<br>Легенда стверджує, що процес перекладання цієї вежі триває й досі і закінчиться не так швидко. Якщо перекладати 1 кільце за 1 секунду, то на розв'язання цієї задачі потрібно витратити 600 мільярдів років. От. кінець світу ще довго не наступить.<br>Це [[11. Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею. «Молитва» О. Кониського. «На долині туман» В. Діденка|легенда]], а ось правила, за якими монахи перекладали вежу.<br>Є одна заповнена вежа, а від двох інших - вільні стрижні.<br>Потрібно перекласти кільця із заповненого лівого стрижня на край правий. Стрижень посередині буде допоміжним.<br>За одну дію можна перекласти тільки одне кільце.<br>Будь-яке кільце можна класти або на більше за розміром кільце, а на вільний стрижень.<br>Перекладемо вежу з двох кілець. Алгоритм матиме такий вигляд. |
| | | |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | [[Image:Algo.jpeg]]<br>Ти познайомився з легендою про ханойську вежу, знаєш правила гри. Тепер спробуй виконати завдання на комп'ютері. Перед тобою на екрані будуть стрижні. Один з них буде заповнений, а інші -вільні. Користуйся відомими правилами і переклади вежу з двох, а потім з трьох кілець.<br>для розумників і розумниць<br><br>Ці піраміди схожі на іграшкові. Знайди серед них дві однакові.<br> | + | [[Image:Algo.jpeg|Перекладемо вежу з двох кілець.]]<br> |
| + | |
| + | Ти познайомився з легендою про ханойську вежу, знаєш правила гри. Тепер спробуй виконати завдання на комп'ютері. Перед тобою на екрані будуть стрижні. Один з них буде заповнений, а інші - вільні. Користуйся відомими правилами і переклади вежу з двох, а потім з трьох кілець.<br>для розумників і розумниць<br> |
| + | |
| + | '''Для розумників і розумниць''' |
| + | |
| + | <br>Ці піраміди схожі на іграшкові. Знайди серед них дві однакові.<br> |
| | | |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | [[Image:Pira.jpeg]] | + | [[Image:Pira.jpeg|Знайди серед них дві однакові.]] |
| | | |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | Спробуй скласти алгоритм перекладання 4 кілець. (Найменша кількість ходів - 15) | + | Спробуй скласти [[Алгоритм (2 класс)|алгоритм]] перекладання 4 кілець. (Найменша кількість ходів - 15) |
| | | |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас<br>'' | + | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики 3 клас]<br>'' |
| | | |
| ''Вислано читачаму з сайту''<br> | | ''Вислано читачаму з сайту''<br> |
Строка 25: |
Строка 31: |
| <br> <sub>Плани уроків з інформатики, конспекти, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|підручники онлайн]], електронні видання безкоштовно</sub> | | <br> <sub>Плани уроків з інформатики, конспекти, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|підручники онлайн]], електронні видання безкоштовно</sub> |
| | | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості | + | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] виділити головне в уроці - опорний каркас [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/nichego-sebe-uroki/ нічого собі уроки] | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] відеокліпи [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] нова система освіти | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%A5%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B2%D0%B5%D0%B6%D0%B0._%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 презентація уроку] |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] вправи на пошук інформації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] підручники основні допоміжні | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] гумор, притчі, приколи, приказки, цитати [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] презентація уроку | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] додаткові доповнення [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] оцінювання |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] домашнє завдання [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] речовки та вікторизми | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] задачі та вправи (рішення та відповіді) [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] риторичні питання від учнів | + | '''<u>Практика</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності звичайний І | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] задачі та вправи,самоперевірка |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] знайди інформацію сам [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності високий ІІ | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] практикуми, лабораторні, кейси |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] домашнє завдання |
| + | |
| + | '''<u>Ілюстрації</u>''' |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] реферати |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] фішки для допитливих |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] шпаргалки |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати |
| + | |
| + | '''<u>Доповнення</u>''' |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ) |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] підручники основні і допоміжні |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] тематичні свята, девізи |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] статті |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] словник термінів |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] інше |
| | | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності олімпійський III | + | '''<u>Тільки для вчителів</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] ілюстрації, графіки, таблиці [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] самоперевірка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] інтерактивні технології [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] система оцінювання | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] календарний план на рік |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] календарний план на рік [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] скласти пазл з різних частин інформації | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] методичні рекомендації |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] кейси та практикуми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] словник термінів
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] програми |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] комікси [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] статті | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ коментарі та обговорення] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята
| + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тести
| + | |
| | | |
| Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. | | Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
| | | |
| Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. | | Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. |
Текущая версия на 18:06, 21 декабря 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>>Інформатика: Ханойська вежа.
Ханойська вежа
У стародавні часи одному з ченців буддійського монастиря, що знаходився поблизу міста Ханоя (це місто - столиця В'єтнаму), було віщування, що в ту мить, коли монахи перекладуть вежу з 64-х кілець, настане кінець світу. За буддійською релігією після кінця світу настане блаженство, а для служителів Будди - найбільше блаженство. Легенда стверджує, що процес перекладання цієї вежі триває й досі і закінчиться не так швидко. Якщо перекладати 1 кільце за 1 секунду, то на розв'язання цієї задачі потрібно витратити 600 мільярдів років. От. кінець світу ще довго не наступить. Це легенда, а ось правила, за якими монахи перекладали вежу. Є одна заповнена вежа, а від двох інших - вільні стрижні. Потрібно перекласти кільця із заповненого лівого стрижня на край правий. Стрижень посередині буде допоміжним. За одну дію можна перекласти тільки одне кільце. Будь-яке кільце можна класти або на більше за розміром кільце, а на вільний стрижень. Перекладемо вежу з двох кілець. Алгоритм матиме такий вигляд.
Ти познайомився з легендою про ханойську вежу, знаєш правила гри. Тепер спробуй виконати завдання на комп'ютері. Перед тобою на екрані будуть стрижні. Один з них буде заповнений, а інші - вільні. Користуйся відомими правилами і переклади вежу з двох, а потім з трьох кілець. для розумників і розумниць
Для розумників і розумниць
Ці піраміди схожі на іграшкові. Знайди серед них дві однакові.
Спробуй скласти алгоритм перекладання 4 кілець. (Найменша кількість ходів - 15)
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Плани уроків з інформатики, конспекти, підручники онлайн, електронні видання безкоштовно
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|